logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SQM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11

HP Indigo kontynuuje rewolucję w branży etykiet, wprowadzając jeszcze bardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania

01.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 291 razy
Advanced Communication & Research Group z ofertą dla start-upów

- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych klientów. Konieczna jest więc budowa świadomości nowej marki wśród ściśle zdefiniowanych grup docelowych. Obejmuje to szereg czynności związanych z tworzeniem marki, budową systemu identyfikacji wizualnej, tworzeniem wartości firmy i z odpowiednią ich komunikacją. Dla start-upów bardzo istotna jest również cena stąd zasadniczym elementem naszej oferty jest niski poziom kosztów dla takich podmiotów – dodaje Robert Borowicz.

14.07.2020 | Z rynku | przeczytano: 873 razy
Nec Competence Days 2018 - relacja ze spotkania profesjonalistów branży AV

W dniach 18 i 19 października br. odbyła się dziewiąta edycja NEC Competence Days Pro AV Solutions – bezpłatnego szkolenia dla partnerów handlowych NEC. Wydarzenie kierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli firm działających w sektorze profesjonalnych instalacji AV i obejmuje szereg prezentacji, warsztatów oraz strefę Expo. Spotkania tego typu japoński producent prowadzi już od wielu lat, a zainteresowanie nimi stale wzrasta, czego najlepszym przykładem są zarówno rekordowa liczba sponsorów tegorocznej edycji, jak i frekwencja, która przekroczyła 350 osób.

30.10.2018 | Z rynku | przeczytano: 1156 razy
Digital Signage Club – spotkanie w sportowej atmosferze

W Warszawie odbyło się spotkanie Digital Signage Club, w którym wzięli udział profesjonaliści oraz pasjonaci systemów DS. Wydarzenie miało miejsce w największym w Polsce i jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com. Spotkanie zostało zainicjowane przez Polish Digital Signage Association przy sponsoringu firmy SQM Digital Signage i było wstępem do międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie się 13 września br.

14.06.2018 | Z rynku | przeczytano: 1100 razy
Majowe spotkanie Digital Signage Club

W dniu 29 maja 2018 r. w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie Digital Signage Club, przeznaczone dla profesjonalistów i pasjonatów DS, organizowane przez Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association (PDSA) we współpracy z SQM Digital Signage. Wydarzenie stanowić będzie preludium do planowanej na wrzesień br. konferencji Digital Signage Trends.

10.05.2018 | Z rynku | przeczytano: 972 razy
Centrum Posnania z rewolucyjnym systemem digital signage od SQM

W otwartym w październiku Centrum Handlowym Posnania firma SQM Digital Signage zainstalowała ponad sto najnowocześniejszych nośników multimedialnych. Dostarczone rozwiązania to przede wszystkim spektakularne ekrany LED, w tym największy w Europie transparentny ekran eliptyczny. Na instalację składają się także interaktywne ściany video i tablety, a zarządzenie systemem Digital Signage odbywa się przy wykorzystaniu oprogramowania Scala.

02.12.2016 | Z rynku | przeczytano: 908 razy

SQM Digital Signage ogłasza dziś nawiązanie współpracy z amerykańską firmą Scala – światowym liderem branży digital signage. Scala znana jest przede wszystkim z tworzenia innowacyjnych i niezawodnych na rynku rozwiązań digital signage – technologii umożliwiającej przekazywanie obrazu na nośniki cyfrowe oraz zdalne zarządzanie multimedialnym kontentem. Dzięki platformie udostępnionej przez Scalę, SQM zbuduje i będzie dystrybuować na rynku Europy Środkowo-Wschodniej rozwiązania dla dynamicznej komunikacji cyfrowej, skupiając się w szczególności na branży retail.

12.11.2015 | Z rynku | przeczytano: 1336 razy
Polish Digital Signage Association na targach Retail Show

W trakcie tegorocznych targów Retail Show firmy zaangażowane w rozwój rodzimego rynku Digital Signage po raz pierwszy wystąpiły wspólnie pod jednym szyldem  - Stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.  Dzięki połączonym siłom 7 różnych podmiotów, działających w obszarze cyfrowej komunikacji i reklamy, powstało ponad 100 metrowe stoisko prezentujące najciekawsze rozwiązania Digital Signage dla handlu.

05.12.2014 | Z rynku | przeczytano: 929 razy
Klient z Kartą Piw jest mniej awanturujący się: filmowa promocja KP

Kilka miesięcy temu Kompania Piwowarska (KP) wprowadziła do lokali gastronomicznych Kartę Piw, czyli przełomowy w swej kategorii przewodnik po trunkach z oferty swoich trzech browarów, wzorowany na karcie win dostępnej w większości restauracji. Teraz firma promuje Kartę za pomocą animowanych filmików i z lekkim przymrużeniem oka zachęca do bardziej eleganckiego podejścia do piwa.

24.03.2014 | Z rynku | przeczytano: 1132 razy
II Międzynarodowa Konferencja Digital Signage Trends 2011: pdsumowanie

8 czerwca br. w Warszawie zakończyła się druga edycja międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends 2011. W imprezie uczestniczyło ponad 250 osób zainteresowanych tematem cyfrowej komunikacji marketingowej. W trakcie dwudniowego forum przeprowadzono cieszące się ogromnym zainteresowaniem debaty tematyczne i wygłoszono około 40 prelekcji. Patronat merytoryczny nad przedsięwzięciem, organizowanym przez agencję 4d media relations, objęło stowarzyszenie branżowe Polish Digital Signage Association.

20.06.2011 | Z rynku | przeczytano: 1890 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764