logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 74
W Mielcu odsłonięto mural Grzegorza Lato

195 m2 powierzchni, ponad 95 litrów farb i 2 m2 elementów ceramicznych – to wszystko złożyło się na mural Grzegorza Lato, który powstał z okazji 50. rocznicy zdobycia przez polskich reprezentantów brązowego medalu na Mistrzostwach Świata w Niemczech. Duży udział w tym sukcesie miał właśnie Lato, który został królem strzelców tego turnieju. 19 marca na budynku przy ulicy Kusocińskiego 15 w Mielcu oficjalnie odsłonięto mural. Jego autorami jest duet artystyczny Czary-Mury. Mecenat nad projektem objął zaś STS, sponsor narodowej reprezentacji piłkarskiej.

21.03.2024 | przeczytano: 297 razy
STS partnerem Meczyki.pl

STS nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczyki.pl - największym portalem w Polsce, kompleksowo przekazującym informacje ze świata piłki nożnej.

21.03.2024 | przeczytano: 208 razy
STS: Grzegorz Lato będzie miał swój mural

W Mielcu przy ul. Kusocińskiego 15 powstaje mural z wizerunkiem jednego z najbardziej znanych i zasłużonych polskich piłkarzy – Grzegorza Lato. Dzieło jest częścią inicjatywy STS, sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski, pt. “Pamiętajmy o sportowcach”, którego celem jest upamiętnienie wybitnych polskich zawodników. Autorem pracy jest duet artystyczny Czary-Mury, a odsłonięcie muralu zaplanowano na połowę marca.

06.03.2024 | przeczytano: 284 razy
Liga STS: kolejna aktywacja sponsorska bukmachera

Wraz z początkiem piłkarskiej rundy wiosennej STS, lider branży bukmacherskiej w Polsce ruszył z nową akcją, skierowaną bezpośrednio do kibiców sponsorowanych klubów. W zmagania zaangażowani zostali zarówno piłkarze, jak i kibice wspomnianych drużyn.

04.02.2024 | przeczytano: 309 razy
„Dorzuć misie” - STS i GKS Katowice dla Fundacji „Jesteśmy dla Was”

W niedzielę 28 stycznia, do katowickiego Satelity zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora wielosekcyjnego GKS-u Katowice - bukmachera STS). Akcja polega na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po pierwszej strzelonej bramce przez gospodarzy wylądują na tafli lodowiska. Fundacja STS na wybrany cel przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.

19.01.2024 | przeczytano: 404 razy
Zakłady na wybory: STS wychodzi poza sport

STS w trakcie kampanii wyborczej zrealizował szeroką kampanią marketingową wspierającą ofertę obejmującą możliwość typowania wyników wyborów parlamentarnych. Zakłady polityczne cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na główne źródło akwizycji w październiku 2023.

28.10.2023 | przeczytano: 462 razy
19 nominacji KTR dla VMLY&R

Nominacje w tegorocznym Konkursie KTR zdobyło 311 projektów, wyselekcjonowanych przez jury spośród 1140 zgłoszonych prac. Były one oceniane w pięciu głównych kategoriach: Entertainment, Communication, Design, Craft oraz Technology. 

03.10.2023 | przeczytano: 604 razy
Podcasty IAA w kampanii profrekwencyjnej

Co my jako branża komunikacji marketingowej możemy zrobić dla wyborów i dla kraju? Czy powinniśmy się angażować w kampanie profrekwencyjne? Jakie inicjatywy są prowadzone i jakie wartości za nimi stoją? W najnowszym odcinku IAA POWER PODCAST ekspertki komunikacji marketingowej - Dorota N. Haller i Zofia Sanejko - rozmawiają o tym, dlaczego warto zdecydować 15 października, jak będzie wyglądał nasz kraj.

02.10.2023 | przeczytano: 358 razy
Sztuczna inteligencja wykazuje zdolności twórcze na poziomie najbardziej kreatywnych ludzi

Naukowcy z Montany dowiedli, że ChatGPT prześciga większość ludzi pod kątem zdolności generowania dużej liczby pomysłów i nowatorskich rozwiązań. Poddali sztuczną inteligencję standardowym testom oceniającym kreatywność, w których osiągnęła lepsze wyniki niż zdecydowana większość studentów, plasując się w 1 proc. najlepszych pod względem oryginalności. To może wynieść prace nad innowacyjnymi rozwiązaniami na nowy poziom i zmienić postrzeganie kreatywności. Już dziś algorytmy są wykorzystywane m.in. przy opracowywaniu nowych leków.

08.09.2023 | przeczytano: 798 razy
STS oficjalnym sponsorem najlepszej drużyny siatkarskiej w Europie

STS – lider rynku bukmacherskiego w Polsce – nawiązał współpracę z drużyną Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach umowy został oficjalnym sponsorem klubu trzykrotnych zwycięzców Ligi Mistrzów. Umowę zawarto na trzy lata.

29.08.2023 | przeczytano: 417 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 74)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764