logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SUBWAY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Lotos ujednolica ofertę i wizerunek stacji

Kolejne 14 stacji sieci LOTOS będzie w tym roku objętych standaryzacją. Chodzi nie tylko o podobny wygląd, ale również o taką samą ofertę produktów – zarówno paliwowych, jak i gastronomiczno-sklepowych.

14.02.2019 | przeczytano: 891 razy
Smak kokosa w nowej kampanii marki Subway

Subway systematycznie rozwija swoją ofertę kawową, wprowadzając do niej sezonowe nowości. Mrożona kawa kokosowa, która latem ubiegłego roku zadebiutowała w menu, została bardzo dobrze przyjęta przez klientów marki, dlatego tego lata ponownie pojawiła się w restauracjach. Oferta jest ograniczona czasowo do 28 sierpnia.

02.07.2018 | przeczytano: 543 razy
Pepperoni Melt bohaterem nowej kampanii Subway

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Subway – w pierwszym kwartale roku restauracje proponują sandwicza Pepperoni Melt oraz kawę Macadamia Latte.

06.02.2018 | przeczytano: 902 razy
Restauracje Subway w nowej odsłonie wizualnej

SUBWAY prezentuje w swoich lokalach w Polsce nową identyfikację wizualną marki. Jednym z jej elementów jest odświeżone logo. Zostało ono pokazane na wiosnę w Stanach Zjednoczonych, w Polsce pojawia się wraz z rozpoczynającą się kampanią nowego sandwicza BBQ Ribs.

09.10.2017 | przeczytano: 651 razy
Orzeźwiająca moc kokosa w kampanii Subway

SUBWAY systematycznie rozwija swoją ofertę kawową i staje się ważnym graczem w tym segmencie rynku. Mrożona kawa kokosowa to nowość, która została wprowadzona na lato do oferty sieci. Orzeźwiający napój będzie promowany m.in. przez konkurs prowadzony na Facebooku i specjalnie stworzonym landing page’u.

03.08.2017 | przeczytano: 851 razy
Tuńczyk Jalapeno bohaterem kampanii Subway

Startuje kampania marketingowa suba Tuńczyk Jalapeno. To niezwykłe połączenie smaków jest promowane m.in. za pomocą animowanego spotu. Działania marketingowe są prowadzone głównie w kanałach digitalowych i restauracjach SUBWAY.

13.07.2017 | przeczytano: 679 razy
Wiosenna kampania Subway

Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki SUBWAY – w drugim kwartale roku restauracje proponują sandwicze Kurczak Tikka i Falafel oraz Mrożoną Kawę Chai. Obecność nowości nawiązujących do tradycyjnych orientalnych smaków będzie komunikowana w kampanii wykorzystującej orientalne motywy: zarówno baśniowe, jak i te związane z bogactwem kulturowym Wschodu.

22.03.2017 | przeczytano: 546 razy
Restauracje Subway stawiają na klasykę

Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki SUBWAY – w pierwszym kwartale roku restauracje proponują suby B.L.T. oraz Spicy Italian w cenie 7,95 zł. Klasyczny smak sandwiczy i ich wyjątkowa cena będą komunikowane w kampanii wykorzystującej motyw także klasyki – filmowej.

20.01.2017 | przeczytano: 601 razy
Zima z aromatem Gingerbread Latte w Subway

Do oferty marki SUBWAY dołączyła właśnie Gingerbread Latte. Limitowana edycja kawy w SUBWAY będzie dostępna aż do wiosny, kiedy ustąpi miejsca kolejnym nowościom marki. Promująca nowość kampania obejmuje działania digital, e-PR oraz promocję za pośrednictwem materiałów POS

17.01.2017 | przeczytano: 665 razy
Pumpkin Spice Latte w kampanii sieci Subway

Trwa ogólnopolska kampania marki SUBWAY – w jego menu na dobre rozgościły się jesienne smaki. Tym razem sieć restauracji wprowadziła do swojej oferty Pumpkin Spice Latte - kompozycję kawy i dyniowo-korzennego syropu. Sezonowa oferta dostępna będzie w restauracjach SUBWAY w Polsce do stycznia 2017 roku. 

15.11.2016 | przeczytano: 562 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764