logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SYZYGY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Syzygy Warsaw stworzyło nową platformę produktową dla marki Kler

Agencja digitalowa SYZYGY Warsaw uruchomiła nowy serwis internetowy stworzony dla rodzimego producenta ekskluzywnych mebli – firmy Kler.

14.03.2019 | przeczytano: 182 razy
Nowa odsłona serwisu Żabka.pl od Syzygy Warsaw

Agencja SYZYGY Warsaw stworzyła nową stronę www dla sieci Żabka – największej w Polsce sieci sklepów typu modern convenience. W ramach przedsięwzięcia agencja zaprojektowała, wdrożyła i połączyła dwa pierwotnie oddzielne serwisy internetowe: konsumencki, zachęcający do korzystania z usług i produktów dostępnych w sieci sklepów oraz korporacyjny – umożliwiający potencjalnym partnerom zdobycie informacji biznesowych i bezpośredni kontakt z firmą.

25.01.2019 | przeczytano: 413 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
­­­­­­­Nowe twarze w agencji Social Leaders

Do działu Client Service w Social Leaders dołączyły nowe Creative Project Managerki. Marta Krawczyk i Klaudia Miłoszewska będą odpowiedzialne za obsługę nowych i obecnych projektów digitalowych oraz tworzenie konceptów kreatywnych.

18.10.2018 | przeczytano: 276 razy
Kaszki nr 1 w kampanii Bobovita

BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°. W aktywnościach, których osią jest nowa reklama telewizyjna, marka podkreśla, że jej kaszki to nr 1 wśród mam*. Mamy wybierają kaszki BoboVita ze względu na zawartość kluczowych witamin i składników mineralnych, ważnych dla prawidłowego rozwoju, a dzieci uwielbiają je za pyszny smak. Działania obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia. W ramach kampanii marka daje ponadto możliwość wypróbowania swoich bestsellerów.

24.09.2018 | przeczytano: 233 razy
Bebilon Profutura 2 – nowe opakowanie, nowa kampania

Wystartowała ogólnopolska, zasięgowa kampania marki Bebilon Profutura 2, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania, będącego innowacją na polskim rynku. Działania o charakterze 360° obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia.

17.09.2018 | przeczytano: 297 razy
Opinie mam w kampanii Bebiko 2

Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem „Najwięcej Mam ufa właśnie nam” obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a przygotowane w ramach kampanii materiały edukacyjne będą dystrybuowane także wśród lekarzy.

24.04.2018 | przeczytano: 455 razy
Tui Poland ponownie współpracuje z Syzygy Warsaw
Biuro podróży TUI Poland ponownie nawiązało współpracę z SYZYGY Warsaw. Polski oddział SYZYGY jest odpowiedzialny za rozwój platformy TUI.pl, w tym za wdrażanie nowoczesnych produktów technologicznych, design, utrzymanie serwisu oraz doradztwo. Agencja odpowiada za front-end z wykorzystaniem frameworka AngularJS. 26.03.2018 | przeczytano: 183 razy
Bartosz Sułkowski w Syzygy Warsaw
W grudniu 2017 roku do agencji SYZYGY Warsaw dołączył Bartosz Sułkowski, który objął stanowisko Head of UX. W ten sposób firma konsekwentnie realizuje rozbudowę i wzmacnianie kompetencji w grupie SYZYGY, dla swoich klientów zagranicznych jak i lokalnych. Sułkowski skupi dookoła siebie działania związane z użytecznością, ale też z rozwojem kompetencji analitycznych, optymalizacji konwersji, procesów biznesowych, strategicznego rozwoju produktów jak i badań. Będzie także aktywnie wspierał zespół IT w tworzeniu projektów z obszaru Technology Innovation. 15.01.2018 | przeczytano: 298 razy
Syzygy Warsaw hubem technologicznym grupy Syzygy
Agencja SYZYGY Warsaw, należąca do grupy SYZYGY, koncentrując się na kompetencjach digitalowych przypieczętowała współpracę z międzynarodowymi oddziałami grupy i stała się ich głównym dostarczycielem usług w zakresie technologii, a przede wszystkim budowy, wdrożeń i utrzymania platform internetowych. Współpraca między oddziałami w Londynie, Bad Homburgu, Frankfurcie i Warszawie przez ostatni rok pogłębiła się, a jej efektami są realizacje dla m.in. Mazda, Kyocera i Dr. Oetker. 08.01.2018 | przeczytano: 311 razy
Lot uruchomił Kalendarz Adwentowy
Landing page oraz materiały promocyjne kalendarza stworzyła agencja SYZYGY Warsaw. 12.12.2017 | przeczytano: 372 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764