logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SZUT SZUT Studio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Nowa kampania Vision Express: polecamy w całej Polsce

Sieć Vision Express otwiera rok świętując posiadanie już 250 salonów w Polsce. Z tej okazji przygotowała kampanię, która opiera się na motywie poleceń. W spocie reklamowym członkowie rodziny z różnych regionów Polski zachęcają się nawzajem do zakupu okularów w Vision Express, wiedząc, że każdy znajdzie salon niedaleko swojego miejsca zamieszkania.

16.01.2023 | przeczytano: 763 razy
Vision Express z nową strategią komunikacji oraz konceptem kreatywnym

Ruszyła właśnie kampania Vision Express, wprowadzająca w nową odsłonę marki na rynku polskim. Za opracowanie strategii oraz konceptu kreatywnego odpowiada agencja Walk, a za obsługę mediową MediaHub Poland. Lider polskiego rynku optycznego przypomina w odświeżonej komunikacji, jak wiele mamy wciąż do zobaczenia w życiu. Kluczowym elementem kampanii jest inspirujący spot, prezentujący małe i duże radości, których codziennie doświadczamy dzięki naszym oczom.

27.06.2022 | przeczytano: 799 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Zuzanna Budziszewska, specjalistka z 15 letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania projektami reklamowymi i szerokim zakresem kompetencji w zakresie działań ATL, BTL i digital, została nową Business Development Director w Platige Image. Zastąpiła ona na tym stanowisku Pawła Szmausa, który od września bieżącego roku pełni funkcję Business Development Directora - Special Projects / Experiential / High Tech Solutions, w ramach swojego stanowiska zajmując się m.in. projektami specjalnymi i interdyscyplinarnymi. Ponadto do zespołu produkcyjnego Działu Reklamy dołączyli Aleksandra Staszyńska – koordynatorka grafików, a także Karolina Sidorowicz - producentka.

17.09.2020 | przeczytano: 812 razy
C108 i Szut Szut Studio twórcami spotu wizerunkowego Amica

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Amica „Razem każdego dnia”, której głównym narzędziem jest spot 30’’ (do TV) oraz 45’’ (do digital).

29.07.2020 | przeczytano: 1503 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kolejne osoby dołączają do Szut Szut Studio

W związku z rozwojem domu produkcyjnego SZUT SZUT STUDIO do zespołu dołączają kolejne dwie osoby – Łukasz Jankowski jako production manager oraz Dawid Wawrzyszyn jako Producer. Obaj raportują bezpośrednio do Pauliny Mergner – CEO.

15.06.2020 | przeczytano: 1111 razy
Vision Express z nową kampanią

Wystartowała kolejna odsłona kampanii promocyjnej Vision Express Ile lat, tyle zniżki + 100 zł. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk, a za produkcję SZUT SZUT Studio.

29.08.2019 | przeczytano: 1228 razy
Walk realizuje plebiscyt na nazwę ulicy w Browarach Warszawskich

8 czerwca br. ruszył plebiscyt na nazwę nowej ulicy na Woli, która powstanie w Browarach Warszawskich. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii aktywacji oraz dedykowanej jej kampanii reklamowej, a także realizację działań w obszarach ATL, BTL, digital oraz PR odpowiada Walk. W ramach działania Echo Investment i Muzeum Warszawy wytypowały trzy propozycje, które zostały zaczerpnięte z historii tego miejsca. Na zwycięską nazwę można głosować do 22 czerwca br. pod adresem www.twojaulica.pl.

12.06.2018 | przeczytano: 693 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764