logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Saatchi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 349
Ubieranie życia w kampanii Answear.com

Rzeczy towarzyszą nam w ważnych momentach. Są zapisem naszych uczuć i wspomnień. Mogą nas ośmielać, by sięgać po nieznane. Pozwolić zaistnieć w czyjejś świadomości albo być odpowiedzią na codzienne wyzwania. Ostatecznie schodzą na dalszy plan, bo najcenniejsze pozostanie to, co dzięki nim zyskaliśmy. W nowej kampanii na sezon wiosna-lato 2024 ubieramy życie w to, co cenne.

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 389 razy
Olimpijskie emocje i kampania Visa

Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, w swojej kampanii marketingowej realizowanej w Europie Środkowo-Wschodniej wraz z przedstawicielami Team Visa na Paryż zaprasza konsumentów z tego regionu, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024.

30.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 401 razy
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com

PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej sławy kontratenor i rosnąca ikona dobrego stylu, Jakub Józef Orliński.

19.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 350 razy
Czarne psy w nowym świetle. Kampania Schroniska na Paluchu

W Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych (4 kwietnia) rusza kampania Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego, która ma zwrócić uwagę podświadome ludzkie bariery związane z adopcją psów z czarnym umaszczeniem.

02.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 390 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
FCB&theMilkman z nowymi dyrektorkami kreatywnymi

Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska przeszły z agencji Przestrzeń do FCB&theMilkman. Zajmą stanowiska dyrektorek kreatywnych.

11.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 529 razy
Mateusz Wisznicki brand managerem Polskiej Ligi Esportowej

Mateusz Wisznicki (mytr) objął stanowisko Brand Managera w Polskiej Lidze Esportowej, gdzie jego głównymi zadaniami będzie rozwój kreatywny marki i zwiększanie świadomości wśród odbiorców.

13.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 479 razy
Zenith ponownie z Obi

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.

08.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 441 razy
Prezenty zostają z nami na zawsze - świąteczna kampania Carrefour

Wystartowała najnowsza kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach, które towarzyszyć będą klientom do 26 grudnia, sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. Kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi ma zachęcić klientów do dzielenia się prezentami, które przywołują pozytywne wspomnienia.

06.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 662 razy
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless

Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.

29.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 635 razy
Niech nas dobra sieć łączy – świąteczna kampania T-Mobile

Święta to wyjątkowy i radosny czas, który chętnie spędzamy w gronie najbliższych. I chociaż takie spotkanie przynosi mnóstwo radości, to czasem zdarzają się niezręczne pytania od krewnych, które potrafią wprawić w zakłopotanie. A przecież tak niewiele potrzeba, by wspólnie przeżywać święta w dobrej atmosferze. Czasami wystarczy zacząć rozmowę od prostego pytania „Czy jesteś szczęśliwy”, by na twarzy bliskiej nam osoby pojawił się uśmiech.  W końcu najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa. I takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.

14.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 560 razy
1 2 3
Strona 1/35 (artykułów: 349)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764