logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Saatchi : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 281
Czarne psy w nowym świetle. Kampania Schroniska na Paluchu

W Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych (4 kwietnia) rusza kampania Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego, która ma zwrócić uwagę podświadome ludzkie bariery związane z adopcją psów z czarnym umaszczeniem.

02.04.2024 | przeczytano: 284 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
FCB&theMilkman z nowymi dyrektorkami kreatywnymi

Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska przeszły z agencji Przestrzeń do FCB&theMilkman. Zajmą stanowiska dyrektorek kreatywnych.

11.02.2024 | przeczytano: 468 razy
Mateusz Wisznicki brand managerem Polskiej Ligi Esportowej

Mateusz Wisznicki (mytr) objął stanowisko Brand Managera w Polskiej Lidze Esportowej, gdzie jego głównymi zadaniami będzie rozwój kreatywny marki i zwiększanie świadomości wśród odbiorców.

13.01.2024 | przeczytano: 448 razy
Zenith ponownie z Obi

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.

08.12.2023 | przeczytano: 405 razy
Prezenty zostają z nami na zawsze - świąteczna kampania Carrefour

Wystartowała najnowsza kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach, które towarzyszyć będą klientom do 26 grudnia, sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. Kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi ma zachęcić klientów do dzielenia się prezentami, które przywołują pozytywne wspomnienia.

06.12.2023 | przeczytano: 619 razy
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless

Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.

29.11.2023 | przeczytano: 581 razy
Niech nas dobra sieć łączy – świąteczna kampania T-Mobile

Święta to wyjątkowy i radosny czas, który chętnie spędzamy w gronie najbliższych. I chociaż takie spotkanie przynosi mnóstwo radości, to czasem zdarzają się niezręczne pytania od krewnych, które potrafią wprawić w zakłopotanie. A przecież tak niewiele potrzeba, by wspólnie przeżywać święta w dobrej atmosferze. Czasami wystarczy zacząć rozmowę od prostego pytania „Czy jesteś szczęśliwy”, by na twarzy bliskiej nam osoby pojawił się uśmiech.  W końcu najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa. I takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.

14.11.2023 | przeczytano: 527 razy
Monika Cierebiej - z Saatchi&Saatchi IS do Altavia Kamikaze + K2

Monika Cierebiej wzmocniła zespół agencji Altavia Kamikaze + K2, dołączając do niej w roli account managerki. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowała w Saatchi&Saatchi IS.

09.10.2023 | przeczytano: 807 razy

Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com.

26.09.2023 | przeczytano: 287 razy

Po 3,5 latach pełnienia funkcji prezesa Clear Channel Polska, Dariusz Janczewski podjął decyzję o odejściu z firmy w celu zbadania alternatywnych możliwości zawodowych. Dariusz Janczewski objął stanowisko CEO Clear Channel Poland na początku 2020 roku. Następnie kierował pozytywną transformacją kulturową polskiego oddziału, poszerzał zasięg sieci nośników cyfrowch i dostosowywał możliwości reklamowe, jednocześnie z powodzeniem kierując zespołem i wspierając go w wymagającym środowisku makroekonomicznym.  

14.08.2023 | przeczytano: 352 razy
1 2 3
Strona 1/29 (artykułów: 281)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764