logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Saatchi : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 213
Brand New Galaxy inwestuje w biuro w Dubaju

Brand New Galaxy - holding reklamowo - technologiczny, w październiku otworzył regionalne biuro w Dubaju. Na czele oddziału MEA stoi Adil Khan, dotychczasowy CEO Saatchi & Saatchi MEA oraz Zubair Siddiqui – były Managing Director Universal McCann MENA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

20.10.2020 | przeczytano: 117 razy
Debiut aplikacji mobilnej Insbay

Insbay jest aplikacją mobilną, w której będzie można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Debiutuje w Polsce już 10 października wraz ze startem nowego sezonu programu "Zgłoś remont" na kanale HGTV Home & Garden.

15.10.2020 | przeczytano: 1989 razy
E.Wedel: Start kampanii nowej czekolady Mocno Mlecznej

Ruszyła kampania promująca nową czekoladę Mocno Mleczną E.Wedel. Spoty reklamowe prezentują nową tabliczkę w portfolio najstarszej czekoladowej marki w Polsce. Mocno Mleczna wyróżnia się aksamitnym smakiem, który z łatwością rozpływa się w ustach.

07.10.2020 | przeczytano: 265 razy
Saatchi & Saatchi z globalną kampanią dla XTB z José Mourinho

Wystartowała globalna kampania brokera finansowego XTB z nowym ambasadorem marki, legendarnym trenerem piłkarskim: José Mourinho. Za międzynarodową kampanię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

06.10.2020 | przeczytano: 324 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze

Produkty  „Jakość z Natury Carrefour”  wyróżnia wysoka, sprawdzona jakość, a także wyjątkowa świeżość, smak i autentyczność. Pochodzą  z czystych ekologicznie terenów, a każdy z nich przed późniejszym oznaczeniem  „Jakość z Natury Carrefour” przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości. Artykuły spożywcze z logo „Jakość z Natury Carrefour” są efektem przeszło dwudziestoletniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami – często rodzinnymi firmami – która opiera się na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości i potrzeb partnerów. Dzięki temu dostawcy mogą z sukcesem rozwijać swoją produkcję i zachowywać stabilne warunki biznesowe w wieloletniej perspektywie. Carrefour współpracuje obecnie z prawie 70 dostawcami, a gama produktów „Jakość z Natury Carrefour” liczy 160 produktów.

16.09.2020 | przeczytano: 310 razy
Saatchi & Saatchi z kampanią „Kosmiczne wyzwanie” dla Dafi

Z początkiem września wystartowała kampania „Kosmiczne wyzwanie” promująca wielorazowe produkty do filtrowania wody kranowej. Dzięki nim możliwe jest ograniczenie liczby jednorazowych odpadów, a tym samym zadbanie o przyszłość ziemi. W kampanię zaangażował się lubiany aktor Tomasz Kot. Za koncepcję kreatywną i wsparcie produkcyjne odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi, która zwyciężyła swoją pomysłowością podczas wyboru firmy reklamowej.

03.09.2020 | przeczytano: 365 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Awanse w dziale client engagement VMLY&R

Z początkiem lipca Ania Kubiak-Suzuki dołączyła do grona account managerów agencji VMLY&R, a Anna Tartanus kontynuuje pracę w dziale client engagement jako senior account executive.

25.08.2020 | przeczytano: 305 razy
Zniżka w restauracjach Pizza Hut za płatność telefonem z Visa

Wspólne wyjście na pizzę ze znajomymi, a potem jeden ruch i gotowe. Nie ma nic prostszego niż płatność telefonem. Kiedy tylko przyjdzie nam ochota na pizzę, taki mobilny portfel mamy zawsze przy sobie. A teraz w Pizza Hut płacąc smartfonem otrzymamy jeszcze 20 proc. zniżki na kolejne zamówienie w restauracji.

19.08.2020 | przeczytano: 547 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Grupa Publicis rozwija ofertę w Europie Środkowo-Wschodniej

Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Działanie w modelu Power of One zapewni ukraińskiemu zespołowi dostęp do globalnego know-how oraz dedykowanych narzędzi, wykorzystywanych przez spółki z Grupy Publicis.

12.08.2020 | przeczytano: 559 razy
Bank Pekao zachęca rodziców do edukacji finansowej dzieci

Bank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay KIDS – nowoczesnego rozwiązania finansowego, ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. W nowej, szeroko zasięgowej kampanii bank przekonuje rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania.

15.07.2020 | przeczytano: 407 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 213)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764