logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sachol: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Starcom wygrywa przetarg mediowy Bausch Health i Bausch & Lomb

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, kontynuuje wieloletnią współpracę z Bausch Health Poland i Bausch & Lomb Poland. Do zadań Starcomu należy strategiczne doradztwo, planowanie i zakup mediów. Umowa została podpisana na 2 lata.

24.01.2024 | przeczytano: 387 razy
MC Silk rapuje tak szybko, jak działa Sachol Fast Effect

Bausch&Lomb Polska stawia na wyróżniającą się na rynku komunikację w kampanii środka na afty dla dorosłych – Sachol Fast Effect. Szybkość jego działania zostaje pokazana przez porównanie z szybkości samego rapowania. Kampanię pod hasłem „Sachol Fast Challenge” przygotowała agencja 38 Content Communication, a jej twarzą jest MC Silk.

18.07.2023 | przeczytano: 623 razy
Schulz dla marki Sachol

Rusza nowa kampania telewizyjna marki Sachol. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.

07.05.2020 | przeczytano: 722 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
38PR & Content Communication z marką Tasectan oswoją biegunkę

Do portfolio 38PR & Content Communication dołączyła kolejna marka farmaceutyczna z grupy Valeant Pharma Poland – Tasectan. Agencja odpowiada za kompleksowe działania contentowe dla marki, tj. działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe. Od lipca realizuje kampanię biegunK, która ma na celu oswoić temat biegunki.

05.07.2018 | przeczytano: 1196 razy
„Nie musi ci to przeszkadzać” – kampania contentowa marki Sachol

Nowa kampania marki Sachol, realizowana pod hasłem „Nie musi ci to przeszkadzać”, wystartowała wraz z początkiem maja. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest uświadamianie nam, że nie musimy godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Kampania szczególny nacisk kładzie na ignorowanie bólu i zmian w obrębie jamy ustnej. Filarem akcji jest strona internetowa www.niemusicitoprzeszkadzac.pl, która porusza medyczne i psychologiczne aspekty związane z bólem i zmianami w obrębie błony śluzowej jamy ustnej. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

04.06.2018 | przeczytano: 789 razy
38PR & Content Communication dla 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe.

15.05.2018 | przeczytano: 964 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764