logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sales: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1542
Stellantis wybiera wyświetlacz Sony Crystal LED

Jedna z wiodących na świecie grup w branży motoryzacyjnej, Stellantis, wybrała ekran Sony Crystal LED w swojej paryskiej sali "Dome" w Paryżu. Ściana wideo o długości 16 m i wysokości 3 m zapewnia bezprecedensowy poziom doskonałości prezentacji wizualnej, spełniając wymagania konsorcjum.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 213 razy
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA

Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 

15.06.2025 | Konkursy | przeczytano: 268 razy
Kampania głośników Sony ULT Power Sound

Pod hasłem „Festiwal jest w Tobie” wystartowała kampania promująca nową linię głośników ULT Power Sound marki Sony. Za koncepcję i realizację odpowiada konsorcjum agencji JU:, Neon Shake i Euvic Digital. Media zaplanowała i zakupiła agencja Sales Intelligence.

12.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 272 razy
Jovan Protić Prezesem Zarządu IAA Polska w kadencji 2025-2027

We wtorek 10 czerwca członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu Wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2025 – 2027. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. 

11.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 295 razy
Value Media realizuje kampanię dla światłowodu NJU

Na początku czerwca marka NJU ruszyła z kolejną odsłoną kampanii, tym razem promującej światłowód dostępny w ofercie. Jej główne hasło – „NJU. Najprościej” – podkreśla prostotę i elastyczność usług NJU, odpowiada też na realne potrzeby klientów. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media, a za działania programatyczne spółka Salestube. Obie agencje należą do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce.

10.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 325 razy
Reklama mobilna ma osobowość: wyniki badań Uniwersytetu SWPS i Spicy Mobile

Mobilne reklamy, które nie zostały zaprojektowane z myślą o konkretnych cechach osobowości, często... i tak w nie trafiają. To główny wniosek z badań przeprowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu SWPS dla agencji Spicy Mobile, w ramach grantu NCBR. Co to oznacza dla reklamodawców? Większy zasięg, precyzyjniejsze targetowanie i lepsze wyniki, nawet bez inwestycji w kosztowne systemy personalizacji.

05.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 247 razy
2 x Fujifilm Jet Press FP790 w firmie Eco Flexibles

Eco Flexibles, brytyjski producent opakowań giętkich, w ciągu zaledwie 18 miesięcy od inwestycji w dwie maszyny Fujifilm Jet Press FP790 podwoił obroty w wyniku wzrostu popytu na ekologiczne opakowania giętkie. Firma jest znana z tego, że przywiązuje dużą wagę do zrównoważonych opakowań w sektorach spożywczym i wellness. Wprowadzenie dwóch maszyn Jet Press FP790 pozwoliło jej wykorzystać trendy rynkowe i szybko rozwinąć działalność.

01.06.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 730 razy
Open House w Koenig & Bauer

Firma Koenig & Bauer zorganizowała w dniach 6-15 maja w Customer Experience Centre w Radebeul, k. Drezna, Dni Otwarte "Expand Your Business Model". W wydarzeniu wzięło udział wielu decydentów i ekspertów ds. druku z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji i Afryki, którzy chcieli poznać aktualne trendy i rozszerzyć swoje modele biznesowe w sektorze druku opakowań.

01.06.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 719 razy
MKPress na Konferencji Partnerów Fujifilm

Podczas Konferencji Partnerów firmy Fujifilm Thriive25, odbywającej się w dniach 19-21 maja br. w Madrycie firma MKPress otrzymała główną europejską nagrodę za sprzedaż maszyn Fujifilm w kategorii Super Colour (druk z kolorami dodatkowymi/uszlachetnieniami). Oznacza to, że osiągnęła najlepszy wynik w zakresie sprzedaży tych urządzeń w Europie w 2024 roku. Na konferencji w Madrycie wszystkim partnerom Fujifilm zostały również przyznane akredytacje w trzech segmentach – Office, Light Production i Production. W segmencie Production firma MKPress otrzymała akredytację na najwyższym poziomie – Ultimate Partner, z kolei w kategorii maszyn Light Production – status Premium Partner. Certyfikaty akredytacyjne przyznawane są partnerom biznesowym Fujifilm w odniesieniu do wyników sprzedaży i zaangażowania we współpracę z tym dostawcą.

28.05.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 646 razy
Zbiory MNW na nośnikach iPoster: pokaz „Autoportrety. Spotkajmy się w muzeum”

Na ekranach iPoster w galeriach handlowych w całej Polsce można oglądać pokaz „Autoportrety. Spotkajmy się w muzeum”. Jest to pierwsza odsłona projektu CSR „Galeria w Galerii”, realizowanego przez iPoster we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie. Jej celem jest przybliżenie sztuki szerokiemu gronu odbiorców poprzez umieszczenie jej w przestrzeni publicznej, a także zachęcenie do częstszego odwiedzenia muzeów i galerii sztuki, jak bowiem pokazują dane - w 2024 r. aż 62% Polaków odwiedziło je maksymalnie raz. W ramach inicjatywy do końca 2025 r. cyklicznie będą prezentowane cyfrowe pokazy sztuki, którym towarzyszyć będą wydarzenia w galeriach handlowych w całej Polsce. Inauguracja projektu miała miejsce 22 maja br. w warszawskim CH Promenada.

22.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 313 razy
1 2 3
Strona 1/155 (artykułów: 1542)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764