logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sales: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1361
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime

SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.

23.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 171 razy
Mark Andy dla studentów i uczniów kierunków i szkół poligraficznych

Firma Mark Andy podtrzymuje coroczną tradycję organizowania specjalnych wydarzeń, skierowanych do studentów wyższych uczelni i uczniów średnich szkół o profilu poligraficznym. Niedawno w jej warszawskim Centrum Technologicznym odbyły się dwa tego typu spotkania, w których w sumie wzięło udział ponad 120 osób. W lutym zawitali uczniowie dwóch szkół średnich: Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pionkach. W kwietniu zaś w Students Open House o nieco odmiennej, bardziej ukierunkowanej na część praktyczną, formule wzięli udział studenci 2. roku Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej. Z myślą o obu grupach przygotowano warsztatowe programy wydarzeń, uwzględniające m.in. prezentacje maszyn fleksograficznych i hybrydowych, znajdujących się w warszawskim centrum pokazowym Mark Andy.

15.05.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 442 razy
Awans w Biurze Reklamy Multikino Media

W maju Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko Head of New Business & Partnerships w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.

09.05.2024 | Personalia | przeczytano: 166 razy
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna, którzy objęli nowo utworzone stanowiska.

09.05.2024 | Personalia | przeczytano: 342 razy
Opt Lasers rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers

Firma Opt Lasers specjalizująca się w produkcji systemów laserowych do grawerowania, w kwietniu 2024 roku rozpoczął współpracę z agencją digital marketingową Harbingers. To strategiczne połączenie sił ma na celu optymalizację działań marketingowych Opt Lasers poprzez zaawansowane wsparcie analityczne oraz rozwój kampanii PPC, w tym Google Ads, Meta Ads oraz Bing Ads.

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 277 razy
Gong, Value Media i Salestube z kampanią Orange Flex

Orange Polska rozpoczął nową kampanię oferty subskrypcyjnej Orange Flex. Jej launch wpisuje się w globalny format komunikacyjny „Orange tu jest”, który w Polsce swoją premierę miał z początkiem kwietnia br. i w przekazie zaznacza, że Orange jest blisko ludzi i ich potrzeb. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube. Agencja GONG odpowiada za koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo raz display. Agencje należące do Group One pracują w modelu House of Communication łącząc kompetencje mediowe i kreatywne pod jednym dachem.

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 299 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
My to rozumiemy: kampania mBanku na Spotify

mBank rozpoczął nietypową kampanię na platformie muzycznej Spotify. Za logistykę działań w serwisie Spotify odpowiada polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph), zaś za koncept kampanii - agencje Dentsu Creative oraz Carat. Kampania potrwa do końca maja, prowadzona jest częściowo w języku śląskim. 

07.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 358 razy
5bonsai - nowa agencja w grupie They.pl

Grupa They.pl wyodrębnia w swojej strukturze nową agencję 5BONSAI, która funkcjonuje jako dedykowany podmiot, specjalizujący się w obszarach eCRM i marketing automation. Funkcję CEO objął Tobiasz Bierka, który jest związany z grupą od 9 lat. 5BONSAI koncentruje się nie tylko na rynku polskim, ale jednocześnie rozpoczyna też ekspansję na kilka wybranych rynków Europy Zachodniej.

07.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 205 razy
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile

Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.

25.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 323 razy
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW

Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz Salestube.  Za przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, za działania operacyjne agencja Serviceplan, a za kampanię offline agencja iProspect. 

22.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 298 razy (komentarzy: 5)
1 2 3
Strona 1/137 (artykułów: 1361)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764