logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sales & More: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Provident z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan”

13 marca rozpoczyna się kolejna edycja kampanii „Mam plan” Provident Polska. W najnowszych spotach firma podkreśla, że doskonale rozumie różnorodność swoich klientów oraz potrafi odpowiadać na indywidualne potrzeby każdego z nich. Ich marzenia i plany – zarówno te małe, jak i te duże – są dla Providenta tak samo ważne.

12.03.2024 | przeczytano: 307 razy
Świąteczna kampania Provident

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii Provident Polska pod hasłem „Mam czas”. Najnowsza reklama podkreśla, że najcenniejszym prezentem, który możemy podarować bliskim, jest wspólnie spędzony czas. Jak pokazuje historia bohaterów spotu, osiągnięcie tego celu jest możliwe także w ferworze świątecznych przygotowań. Potrzebna jest tylko niewielka pomoc.

15.12.2023 | przeczytano: 629 razy
Bank Pekao z najlepszym bankowym spotem reklamowym

Sebastian Kawa okazał się mistrzem nie tylko podniebnych akrobacji. Spot z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z jego udziałem został wybrany najlepszym bankowym spotem reklamowym w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier. Konkurs jest organizowany przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl. O zwycięstwie kampanii Pekao zdecydowali zarówno internauci jak i kapituła konkursu, którzy docenili niecodzienną i trudną w realizacji produkcję.

23.06.2020 | przeczytano: 1068 razy
Sebastian Kawa w spocie Banku Pekao S.A.

Klienci indywidualni zgromadzili już ponad 100 mld zł oszczędności w Pekao. Bank od ponad 2 lat uatrakcyjnia swoją ofertę, proponując m.in. promocje na koncie oszczędnościowym. Najnowsza dotyczy otwarcia lokaty mobilnej z oprocentowaniem 3 proc. w skali roku na 3 miesiące w nowej aplikacji PeoPay. Osoby decydujące się na założenie konta za pomocą selfie mogą zyskać dodatkowo nawet 250 zł. Oferta wchodzi na rynek z nową odsłoną kampanii telewizyjnej z Sebastianem Kawą, 15-krotnym mistrzem świata w szybownictwie, który promuje otwarcie konta na selfie i oszczędzanie przez PeoPay oraz zdalne bankowanie w czasie pandemii.

21.05.2020 | przeczytano: 809 razy
Startuje nowa kampania Banku Pekao S.A.

Dziś rozpoczęła się kampania Banku Pekao S.A. promująca aplikację Peopay, dzięki której zdalnie można korzystać z usług banku. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media (Havas Media Group).

05.05.2020 | przeczytano: 1107 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Bierz życie za rogi” – nowa odsłona kampanii Pekao S.A.

Piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa promuje ofertę Konta Przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. Dzisiaj bank rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii "Bierz życie za rogi” z udziałem wybitnego polskiego szybownika.

10.02.2020 | przeczytano: 817 razy
Smartney startuje z kampanią TV

Smartney - nowy gracz na rynku finansowym startuje ze swoją pierwszą kampanią  telewizyjną #MożeszMądrzej. Firma należy do francuskiej Grupy Oney Bank i oferuje kredyty konsumenckie w wysokości do 60 000 zł w pełnym procesie online bez dokumentów. W kampanii stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i produktowego.

25.10.2019 | przeczytano: 584 razy
Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.

06.06.2019 | przeczytano: 976 razy
Zakupy z kontem w kampanii Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową Konta Optymalnego, skierowaną do nowych klientów, które gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach Banku i Planet Cash. W ramach promocji „Zakupy z kontem” nowi posiadacze rachunku mogą liczyć na bon o wartości 150 zł na zakupy do wybranej sieci sklepów.

15.05.2018 | przeczytano: 1275 razy
Docenisz różnicę: Pierwsza od lat kampania wizerunkowa Banku Pekao

„Docenisz różnicę” to hasło startującej 18 grudnia crossmediowej kampanii reklamowej Banku Pekao S.A. Wcześniej, bo już 14 grudnia, spot reklamowy w kinach na terenie całego kraju mogli zobaczyć uczestnicy premierowych pokazów „Ostatniego Jedi” z cyklu „Gwiezdne Wojny”.

15.12.2017 | przeczytano: 723 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764