logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sales Tube: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | przeczytano: 1257 razy
Uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds

IAA Polska zakończyło kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów.

31.10.2023 | przeczytano: 609 razy
Reklama na Digital Indoor AMS istotnie zwiększa intencje zakupowe

Kampanie na nośnikach Digital Indoor AMS w galeriach i centrach handlowych znacząco wpływają na wzrost intencji zakupowych - wynika z najnowszych badań dla marki Trefl. Kampanię gry  „Po prostu” zobaczyło 68% badanych, zwiększając deklarację zakupową o 25%.

28.06.2023 | przeczytano: 833 razy
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk

Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu obligują się do przestrzegania określonych zasad.

19.01.2021 | przeczytano: 380 razy
Spicy Mobile publikuje raport „We are connected”

Tegoroczny raport Spicy Mobile jest już dostępny. Publikacja, przygotowana pod hasłem „We are connected”, stanowi odpowiedź na pytania o pozycję mobile’a na rynku mediów i w strategiach biznesowych firm.

19.11.2020 | przeczytano: 689 razy
Allianz Polska startuje z kampanią marketingową

Obecnie sprzedaż zdalna ubezpieczeń jest wygodnym rozwiązaniem zarówno dla klientów jak i agentów. Allianz rozpoczął właśnie kampanię marketingową, której celem jest zwrócenie uwagi na możliwość zdalnego zakupu ubezpieczeń. Kampania prowadzona jest w internecie, w największych portalach w Polsce – oraz bezpośrednio do klienta.

22.04.2020 | przeczytano: 817 razy
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark

Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.

22.08.2019 | przeczytano: 1263 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Value Media i Salestube rozpoczyna współpracę z Domiporta

Value Media zostało partnerem biznesowym Domiporta w realizacji koncepcji PropTech, integrującej w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. Dom mediowy, będący częścią Group One, jest odpowiedzialny za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online. Wsparcie analityczne dla nowej platformy zapewni natomiast Sales Tube.

12.02.2019 | przeczytano: 727 razy
Jan Piotrowski awansuje w strukturach Salestube

Od września funkcję Head of Programmatic Buying w SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, objął Jan Piotrowski. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.

12.09.2018 | przeczytano: 995 razy
Artur Żak, Senior Web Analyst, wzmacnia zespół Intelligence Division w Sales Tube

Sales Tube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One oraz oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform powiększa zespół Intelligence Division o nowego specjalistę. Artur Żak, który obejmie stanowisko Senior Web Analyst, będzie odpowiadać za projekty z obszaru analityki oraz wdrożenia w oparciu o narzędzia Google.

07.08.2018 | przeczytano: 678 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764