logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sales and More: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Kamil Grześkowiak przeszedł do Httpool, objął stanowisko Regional Spotify Programmatic Lead

Do Httpool Polska dołącza Kamil Grześkowiak, przechodząc z agencji Sales and More. Wzmocni zespół dedykowany platformie Spotify. Obejmuje stanowisko Regional Spotify Programmatic Lead, będzie odpowiedzialny za 17 rynków europejskich.

28.02.2022 | przeczytano: 690 razy
Kampania rebrandingowa Banku zmieniającego się świata BNP Paribas

Nowa kampania wprowadza pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny konsekwentnie Bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne w ramach kampanii wizerunkowej startują 8 kwietnia br. i na początek obejmą Internet oraz social media. W telewizji i kinach spot pojawi się 12 kwietnia. Druga część kampanii, dotycząca produktu, zaplanowana jest na początek maja br.

08.04.2019 | przeczytano: 886 razy
Kampania Vivusa na wakacje

Każdy klient, który do końca czerwca weźmie pożyczkę w Vivusie, otrzyma bon wakacyjny o wartości 500 zł do wykorzystania w biurze podróży Fly.pl. Promocja dotyczy także pierwszej pożyczki, która niezmiennie jest za darmo. Z tej okazji w mediach wystartowała letnia kampania pożyczkodawcy.

18.05.2017 | przeczytano: 758 razy
Deutsche Bank ewoluuje z Hypercrew

Agencja hyperCREW przygotowała dla Deutsche Bank (DB) działania w ramach platformy komunikacyjnej Bankowa Ewolucja, w tym m.in. serwis internetowy, konkurs dla klientów, film wyjaśniający istotę ewolucji odbywającej się w tym banku oraz kreacje do kampanii digital wspierającej całą akcję.

03.12.2015 | przeczytano: 1646 razy

Dwie agencje specjalizujące się w performance marketingu rozpoczynają współpracę projektową. Brandwise już dziś dostarcza Sales&More kreacje o charakterze sprzedażowym m.in. dla Link 4 i DM TMS Brokers.

30.09.2015 | przeczytano: 1796 razy
Oskar Maciejek z Sales and More do Value Media

Dom mediowy Value Media, należący do grupy komunikacyjnej – Group One, powiększył swój zespół. Od września do teamu dołączył Oskar Maciejek, który objął stanowisko Social Ads Managera. Oskar będzie odpowiedzialny za rozwój działań social performance w ramach zespołu Sylwii Chmielewskiej, Head of Performance Marketing & Mobile w Value Media. 

24.09.2015 | przeczytano: 612 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764