logo
WIADOMOŚCI

SalesTube: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
IAB Mixx Awards & Conference 2018

Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii, które podbiły tegoroczny rynek reklamy nie tylko digitalowej.

| 16.11.2018 | przeczytano: 195 razy
Jan Piotrowski awansuje w strukturach Salestube

Od września funkcję Head of Programmatic Buying w SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, objął Jan Piotrowski. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.

| 12.09.2018 | przeczytano: 253 razy
Kazar nowym klientem Value Media i Salestube

Do grona klientów Value Media i SalesTube, spółek należących do Group One, dołącza polska marka z kategorii fashion – Kazar. Value Media będzie odpowiedzialne za kompleksową strategię budowania marki. Skalowaniem biznesu marki Kazar w e-commerce zajmie się SalesTube.

| 29.08.2018 | przeczytano: 314 razy
Paid Social Salestube z certyfikacją Blueprint Facebooka

Eksperci ds. reklamy w mediach społecznościowych SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, zdali pomyślnie egzaminy Blueprint. Certyfikaty Facebook Certified Planning Professional oraz Certified Buying Professional potwierdzają zaawansowaną znajomość planowania i zakupu kampanii w systemie reklamowym Facebooka i są dowodem najwyższych profesjonalnych kompetencji. SalesTube jest jedną z kilku niezależnych agencji w Europie, która została objęta dedykowanym programem partnerskim Facebooka i w zaledwie 3 miesiące uzyskała największą liczbę certyfikatów Blueprint w regionie CEE.

| 22.08.2018 | przeczytano: 356 razy
Migracja z protokołu http na https: Jak poprawnie wdrożyć Certyfikat SSL?

W lutym 2018 r. Google poinformowało na swoim blogu: Od lipca 2018 wraz z wersją przeglądarki Google Chrome 68, na stronach bez wdrożonego certyfikatu SSL będzie widniała informacja o tym, że strona jest niezabezpieczona (ang. not secure). W ostatnim czasie można zaobserwować, że wielu Webmasterów wzięło sobie tę informację do serca i rozpoczęli przenoszenie stron Internetowych, na szyfrowaną wersję protokołu. Sądząc po ilości błędów i notowanych spadkach w widoczności organicznej, niewielu z Webmasterów wie, jak proces ten przeprowadzić prawidłowo. Przygotowujesz się do wdrożenia SSL? Chcesz aby Twoja witryna była bezpieczna i zaufana dla Twoich klientów ? Sprawdź na co zwrócić uwagę i jak zweryfikować pracę specjalisty!

| 02.08.2018 | przeczytano: 1955 razy
Salestube partnerem w programie Google Marketing Platform

Agencja SalesTube, należąca do Group One, została oficjalnym ​Google Marketing Platform Sales Partner. W ramach współpracy, SalesTube stworzył dedykowany zespół specjalistów, gwarantujący najwyższej jakości ekspertyzę i usługi z wykorzystaniem rozwiązania Google Marketing Platform. Do jego zadań należy m.in. rozwój digital consulting, usług dedykowanych klientom, zainteresowanym innym niż agencyjny model współpracy.

| 23.07.2018 | przeczytano: 380 razy
Sales Tube stworzył nowy sklep internetowy dla Stella Pack

Agencja Sales Tube, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, opracowała i wdrożyła nową stronę internetową dla Stella Pack, producenta artykułów gospodarstwa domowego. Szeroki wachlarz kompetencji oferowany przez Group One umożliwił całościową realizację projektu, od pogłębionej analizy po kreację, stworzenie i promocję nowego sklepu. Należące do Group One SalesTube, Change Serviceplan oraz Value Media były kolejno odpowiedzialne za stworzenie mechanizmu efektywnego funkcjonowania witryny, koncept kreatywny i realizację strategii mediowej.

| 10.07.2018 | przeczytano: 403 razy

Czym jest planowanie komunikacji marek w dobie programmatic? Header Bidding – modny slogan czy wartościowa technologia? W jaki sposób ograniczać ryzyko związane z brand safety w kampanii? Jak wykorzystać machine learning w monetyzacji programmatic? Na te i inne pytania dotyczące rozwoju tego modelu zakupu reklam i optymalizacji efektywności kampanii odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Alice in Programmaticland”.  Wydarzenie, przygotowane przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się 18 czerwca b.r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

| 18.05.2018 | przeczytano: 301 razy
Labcon rozbudowuje strukturę i ogłasza transfery
Agencja contentowa Labcon, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, powstała rok temu - zarządza nią Marta Łysiak, wcześniej przez lata CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. Filozofia spółki opiera się na przekonaniu, że współpraca marek z influencerami wymaga strategii szytych na miarę pod digitalowe DNA, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. W ciągu zaledwie roku, Labcon zrealizował szereg kampanii m.in. dla takich rynkowych liderów jak L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Jaguar, Hochland, Lenovo, Remington. W tym czasie wdrożył wiele autorskich narzędzi - w marcu uruchomiono np. strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra. | 04.04.2018 | przeczytano: 431 razy
Awans Dominiki Wieczorek w Salestube
Z początkiem marca Dominika Wieczorek awansowała na nowo utworzone stanowisko Head of Business Development w agencji SalesTube, należącej do Group One. Do tej pory pracowała w spółce jako Affiliate Manager. | 19.03.2018 | przeczytano: 249 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone