logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SalesTube: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
Ewa Lotko Senior SEM Managerem w Salestube

SalesTube rozpoczyna rok kolejnym mocnym transferem. Z początkiem stycznia Ewa Lotko objęła nowo utworzone stanowisko Senior SEM Managera. Jest odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów SEM, koordynację procesów New Business oraz współpracę w ramach Group One Media. Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, Marketing Intelligence Directora, który w grudniu ub.r. przeszedł do SalesTube z Booking.com.

15.01.2019 | przeczytano: 99 razy

SalesTube, agencja e-commerce w ramach Group One, przeprowadza dla Wirtualna Polska Holding (WPH) jedno z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako oficjalny reseller full stacka Google Marketing Platform w regionie CEE, SalesTube odpowiada za audyt, zaplanowanie wdrożenia, rekomendację techniczną i ostatecznie implementację narzędzi GA 360 dla ponad sześćdziesięciu serwisów Grupy Wirtualna Polska Holding. Współpraca, nawiązana w drodze konkursu ofert, została zaplanowana na 9 miesięcy.

20.12.2018 | przeczytano: 331 razy
Maciej Jerzak z Booking.com do SalesTube

SalesTube agencja e-commerce, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę i ogłasza mocny transfer. W grudniu, stanowisko Marketing Intelligence Director obejmie Maciej Jerzak. Do jego zadań będzie należało wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów w obszarze biddable media oraz zarządzanie zespołem SEM.

06.12.2018 | przeczytano: 158 razy
Mediaplus ze świąteczną kampanią Drogerii Natura

Dom mediowy Mediaplus, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiada za przygotowanie strategii mediowej oraz planowanie i zakup mediów do świątecznej kampanii Drogerii Natura.

29.11.2018 | przeczytano: 313 razy

Jan Piotrowski - Head of Programmatic Buying, Jacek Józwiak - Head of Marketing Platforms i Michał Kukuła - Senior Programmatic Buying Specialist z SalesTube (Group One), zostali oficjalnie trenerami Google Marketing Platform. Wraz z ekspertami z innych krajów tworzą pierwszy zespół specjalistów z największym doświadczeniem w GMP w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który będzie mieć dostęp do unikalnych informacji i rekomendacji Google, jak również uprawnienia do prowadzenia szkoleń z obszaru Display&Video 360.

23.11.2018 | przeczytano: 158 razy

Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się SalesTube. Działaniami na kanałach społecznościowych – Labcon. Wszystkie spółki należą do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.

20.11.2018 | przeczytano: 137 razy
IAB Mixx Awards & Conference 2018

Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii, które podbiły tegoroczny rynek reklamy nie tylko digitalowej.

16.11.2018 | przeczytano: 418 razy
Jan Piotrowski awansuje w strukturach Salestube

Od września funkcję Head of Programmatic Buying w SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, objął Jan Piotrowski. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.

12.09.2018 | przeczytano: 302 razy
Kazar nowym klientem Value Media i Salestube

Do grona klientów Value Media i SalesTube, spółek należących do Group One, dołącza polska marka z kategorii fashion – Kazar. Value Media będzie odpowiedzialne za kompleksową strategię budowania marki. Skalowaniem biznesu marki Kazar w e-commerce zajmie się SalesTube.

29.08.2018 | przeczytano: 361 razy
Paid Social Salestube z certyfikacją Blueprint Facebooka

Eksperci ds. reklamy w mediach społecznościowych SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, zdali pomyślnie egzaminy Blueprint. Certyfikaty Facebook Certified Planning Professional oraz Certified Buying Professional potwierdzają zaawansowaną znajomość planowania i zakupu kampanii w systemie reklamowym Facebooka i są dowodem najwyższych profesjonalnych kompetencji. SalesTube jest jedną z kilku niezależnych agencji w Europie, która została objęta dedykowanym programem partnerskim Facebooka i w zaledwie 3 miesiące uzyskała największą liczbę certyfikatów Blueprint w regionie CEE.

22.08.2018 | przeczytano: 388 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone