logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1001
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023

Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)

22.09.2023 | przeczytano: 181 razy
Joanna Bosakirska: z Media Direction OMD do Veovee

Do Veovee, warszawskiej agencji digitalowej, dołączyła Joanna Bosakirska. Jako Chief Business Officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska Account Managerów.

20.09.2023 | przeczytano: 258 razy
Damian Kitowski awansował na stanowisko Regional Creative Director w VMLY&R Poland

Damian Kitowski stanął na czele kilkunastoosobowego regionalnego zespołu kreatywnego przygotowującego komunikację na 19 rynkach europejskich dla jednego z klientów sieci WPP. Zespół ściśle pracuje z biurami sieci WPP m.in. w Londynie, Paryżu, Düsseldorfie, Rzymie i Madrycie.

14.09.2023 | przeczytano: 215 razy

Google wprowadza w swojej wyszukiwarce nowe funkcje oparte o sztuczną inteligencję. To odpowiedź na to, co oferuje Bing Microsoftu. Podstawowe założenie? Budowanie wiarygodności i przeciwdziałanie “fejk newsom”.

31.08.2023 | przeczytano: 197 razy
Nowe kampanie reklamowe Plusa na powrót do szkoły

Ruszyły nowe powakacyjne kampanie reklamowe Plusa. Operator przygotował spoty promujące najnowszą Mistrzowską Ofertę z dwoma abonamentami w cenie jednego i dwoma smartfonami w cenie jednego, smartfony nawet 600 zł taniej i ultraszybki światłowód.

28.08.2023 | przeczytano: 286 razy
Platige Image prezentuje showreel 3D

Pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem dla Samsunga, nagradzana animacja promująca turystykę w Australii z uroczą kangurzycą Ruby, spoty reklamowe Samsung Galaxy Z Flip 4, Pepsi oraz Armani to produkcje od Platige Image, jakie można było oglądać na cyfrowych billboardach 3D na ulicach Warszawy, Nowego Jorku, Los Angeles i Seulu. Teraz, realizacje przygotowane wspólnie ze Screen Network, możemy zobaczyć w najnowszym showreelu Platige Image.

25.08.2023 | przeczytano: 339 razy
Lavazza na włoskich kortach w loterii od Nav agency

Lavazza, włoska marka kawy, wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Nitto ATP Finals. Główną nagrodą są podwójne bilety na finały rozgrywek w Turynie.

01.08.2023 | przeczytano: 436 razy
Współpraca Samsung oraz Warner Bros. Pictures

Premiera filmu BARBIE to jedno z ważniejszych kulturalnych wydarzeń roku. Samsung Electronics Co, Ltd. poinformował o nawiązaniu współpracy z Warner Bros. Pictures. Ekskluzywna współpraca obejmuje globalną aktywację detaliczną i stworzenie projektu: BARBIE SmartThings DreamHouse. Kampania rozpocznie się w dwóch kanałach, począwszy od globalnej aktywacji detalicznej w sklepach na całym świecie.

24.07.2023 | przeczytano: 381 razy

Ekstraklasa.TV, platforma streamingowa Ekstraklasy, na start sezonu 2023/24 rusza w nowej odsłonie i z nowymi funkcjonalnościami. Rozwojem technologicznym ligowego serwisu OTT zarówno w wersji mobilnej, jak i desktopowej zajmuje się TISA AG,  polsko-szwajcarska firma z branży sport-tech. Współpraca z nowym partnerem ma zapewnić platformie Ekstraklasa.TV lepszą dystrybucję i nowe możliwości monetyzacji, a użytkownikom dalszą poprawę tzw. user experience.

20.07.2023 | przeczytano: 286 razy
Samsung prezentuje arcydzieło Parka Seo-Bo na wyświetlaczu The Wall All-in-One

Ekran The Wall All-in-One ożywia serię monochromatycznych obrazów artysty z niezwykłą precyzją i dynamizmem na ogromnym 146-calowym wyświetlaczu o rozdzielczości 4K

17.07.2023 | przeczytano: 405 razy
1 2 3
Strona 1/101 (artykułów: 1001)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764