logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santander Bank Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Artur Wójcik w Clickad Interactive

Agencja ClickAd Ineractive zyskała nowego New Business & Strategy Directora - Artura Wójcik. Poprzednio, przez ponad 2 lata pracował w OMD Poland na stanowisku Business Strategy Director, na którym prowadził strategiczny hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.

07.06.2019 | przeczytano: 197 razy
Strona Santander Bank Polska w nowej odsłonie

Santander Bank Polska wdroży 1 czerwca br. nową wersję strony santander.pl. Zmieniony serwis będzie wyróżniał się nowoczesną, minimalistyczną szatą graficzną oraz przejrzystą strukturą, umożliwiającą użytkownikom łatwe przeglądanie treści oraz porównywanie produktów. Adres www oraz sposób logowania do bankowości internetowej nie zmienią się.

31.05.2019 | przeczytano: 245 razy
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding

Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.

24.05.2019 | przeczytano: 172 razy
Rynek reklamy wzrósł w 2018 r. o 7,8%%

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2018 r. wyniosła 9,5 mld zł. Dynamika wydatków wyniosła 7,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Szczytem koniunktury na rynku był czerwiec, czyli okres Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.

07.03.2019 | przeczytano: 813 razy
Kampania społeczna #Zaparkuj telefon i jedź w nowej odsłonie

Na jednym z budynków przy pl. Zawiszy w Warszawie można zobaczyć mural Santander Bank Polska. To nowa odsłona kampanii społecznej #Zaparkuj telefon i jedź, realizowanej w ramach edukacyjnego projektu Jak Jeździsz. Celem kampanii jest wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę.

01.03.2019 | przeczytano: 374 razy
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation

Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.

19.02.2019 | przeczytano: 216 razy

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

21.01.2019 | przeczytano: 200 razy
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w 2018 roku

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

11.01.2019 | przeczytano: 649 razy
Jakość obsługi w kanałach zdalnych

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego.

10.12.2018 | przeczytano: 248 razy

Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz, którego ambasadorem jest kierowca wyścigowy Kuba Giermaziak.

07.12.2018 | przeczytano: 207 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764