logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santander Bank Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Badanie: Rynek reklamy wzrósł w 2018 r. o 7,8% [INFOGRAFIKA]

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2018 r. wyniosła 9,5 mld zł. Dynamika wydatków wyniosła 7,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Szczytem koniunktury na rynku był czerwiec, czyli okres Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.

07.03.2019 | przeczytano: 518 razy
Kampania społeczna #Zaparkuj telefon i jedź w nowej odsłonie

Na jednym z budynków przy pl. Zawiszy w Warszawie można zobaczyć mural Santander Bank Polska. To nowa odsłona kampanii społecznej #Zaparkuj telefon i jedź, realizowanej w ramach edukacyjnego projektu Jak Jeździsz. Celem kampanii jest wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę.

01.03.2019 | przeczytano: 357 razy
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation

Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.

19.02.2019 | przeczytano: 194 razy

Prawie 12 mld zł – taką kwotę na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły w ubiegłym roku branże finansowa, motoryzacyjna, telekomunikacja, farmaceutyczna i handlowa. Dwie ostatnie są zdecydowanymi liderami rankingu – obie wydały na reklamę w mediach tradycyjnych po 4,2 mld zł. Marki nadal najchętniej inwestują w reklamy telewizyjne. Z kolei najmniejsze budżety są przeznaczane na promocję w prasie i mediach drukowanych – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

21.01.2019 | przeczytano: 187 razy
Badanie: Wydatki reklamowe w wybranych branżach w 2018 roku

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

11.01.2019 | przeczytano: 568 razy
Badanie: Jakość obsługi w kanałach zdalnych

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego.

10.12.2018 | przeczytano: 227 razy

Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz, którego ambasadorem jest kierowca wyścigowy Kuba Giermaziak.

07.12.2018 | przeczytano: 197 razy

Projekt został nominowany w kategorii obejmującej lokalne inicjatywy z Polski, Ukrainy i Mołdawii. Nagrody European Excellence Awards są przyznawane za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji. Celem „Jak Jeździsz” jest promocja odpowiedzialnego i kulturalnego zachowania na drodze w lokalnych społecznościach. Zwycięskie projekty zostaną wybrane 6 grudnia br. podczas gali w Dublinie.  

23.11.2018 | przeczytano: 167 razy
Badanie: Wydatki reklamowe w październiku 2018

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w październiku 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

08.11.2018 | przeczytano: 741 razy
Raport IMM: Wydatki reklamowe w wybranych branżach we wrześniu 2018

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

05.10.2018 | przeczytano: 614 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764