logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sascha Stockem: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13

Wchodząc na polski rynek, Amazon miał zatrząść w posadach platformami konkurentów. Jednak najbardziej popularnym marketplace’em pozostaje Allegro, ale amerykański gigant depcze mu po piętach. Podwyżki cen Amazon Prime w Europie nasuwają pytanie: czy rywal rodzimego koncernu zwiększy swoją przewagę nad firmą założoną przez Jeffa Bezosa?

29.07.2022 | przeczytano: 1173 razy

Rabaty, promocje, święta. Dla konsumentów robiących zakupy w sieci to niemal synonimy. Szczególnie gdy do tej listy dodamy „Black Friday” czy „Cyber Monady”, czyli bardzo popularne dni wyprzedażowe, na które przyjdzie czas pod koniec listopada. W tym roku jednak rabaty będą niższe. Wszystko przez inflację, która napędzana jest przede wszystkim zachwianiem łańcuchów dostaw i kosztami energii.

29.10.2021 | przeczytano: 666 razy

Sprytny jak lis, powolny jak ślimak, a może wytrwały niczym szakal, który za swoją ofiarą potrafi gonić nawet trzy i pół godziny? – jaki będzie konsument w tegoroczne święta? Na pewno biedniejszy, eksperci z McKinsey szacują, że połowa z nas zarabia mniej niż przed rokiem. Nie oznacza to jednak, że będzie skromnie! 80% respondentów w tegoroczne święta planuje wydać tyle samo, bądź więcej. Przed nami pierwsza korono-gwiazdka, czy rynek jest gotowy na nowe wyzwania?

04.12.2020 | przeczytano: 584 razy

“Słowo droższe od pieniędzy” – brzmi popularne powiedzenie, z którym Amazon zgodzić się raczej nie może. Amerykański gigant e-handlu boryka się z plagą nierzetelnych recenzji, zamieszczanych przez fikcyjnych nabywców. Ile kosztuje publikacja opinii pod wystawionym na sprzedaż produktem? Okazuje się, że niewiele więcej niż średnia pizza, czyli około 40 zł.

14.10.2020 | przeczytano: 500 razy

ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?

25.09.2020 | przeczytano: 370 razy
Patronat IAB: Targi e-commerce Etradeshow

III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się już 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. Szereg wykładów prowadzonych przez topowych specjalistów oraz masa możliwości do rozwoju firmy. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

14.09.2020 | przeczytano: 669 razy

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i przekroczył magiczną granicę wyceny 1 bln USD, a jego właściciel Jeff Bezos zarabia 2,5 tys. USD na sekundę.

10.07.2020 | przeczytano: 376 razy

W czasach gdy handel konwencjonalny przeżywa krach, jego wirtualny odpowiednik święci triumfy. Według najświeższych danych, zebranych przez firmę analityczną Quantum Metric, amerykańscy detaliści odnotowali 50-procentowy wzrost przychodów w kanale e-commerce między piątym a ósmym tygodniem 2020 r., czyli w czasie, kiedy choroba zaczęła szybko rozprzestrzeniać się poza Azją. Jak wobec tego powinny zachować się firmy, aby popłynąć na cyfrowej fali, wywołanej uderzeniem koronawirusa?

15.04.2020 | przeczytano: 1351 razy

Serwisy informacyjne zostały zdominowane przez informacje o rozprzestrzeniającym się koronawirusie. Okazuje się, że zagraża on nie tylko ludziom, ale również… biznesowi. Alibaba już przygotowała 3 mld USD na pożyczki dla firm poszkodowanych wskutek ograniczenia handlu. Czy globalna epidemia zatrzęsie rynkiem ecommerce?

06.03.2020 | przeczytano: 672 razy

Tak uśmiech, jak i grymas, to niewerbalne sposoby komunikacji międzyludzkiej. Umiejętność odszyfrowania tego, co oznaczają, to prawie jak czytanie w myślach. Już niedługo taki dar posiądzie biznes. Według firm analitycznych, sektor światowej gospodarki zajmujący się automatycznym rozpoznawaniem emocji już w 2021 osiągnie wartość 40 mld USD, a zaledwie 3 lata później – okrągłe 100 mld USD.

23.01.2020 | przeczytano: 702 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764