logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sataku: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Awanse w Grupie Openmobi

Joanna Urbaniak awansowała na stanowisko Zastępcy Dyrektora Sprzedaży Agencyjnej, a Dominika Piwowarczyk na Senior Account Managera.

08.12.2021 | przeczytano: 747 razy
Grupa Open Mobi wzmacnia dział sprzedaży i rozszerza ofertę

Do działu sprzedaży Grupy Open Mobi dołączyły dwie nowe osoby, dwóch handlowców awansowało. Martyna Sikora zajmuje się ofertą content marketingową dla branży farmaceutycznej,  Dominika Jurek – dla branży motoryzacyjnej. Joanna Urbaniak oraz Dominika Piwowarczyk odpowiadają za współpracę z domami mediowymi.

05.11.2020 | przeczytano: 1942 razy
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio

Pod hasłem „BIO – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.

11.07.2019 | przeczytano: 1543 razy

Z początkiem marca startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa wspierająca premierę nowego modelu XC40 – pierwszego kompaktowego SUVa ze stajni Volvo. Działania obejmują flagowe stacje telewizyjne, digital oraz zróżnicowane nośniki outdoorowe. Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji koncernu Volvo w Polsce odpowiada dom mediowy Mindshare.

27.02.2018 | przeczytano: 451 razy

Marka Agata we współpracy z największą siecią reklamy video rich media w Polsce – Sataku – stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.

12.10.2017 | przeczytano: 689 razy

Trwa ogólnopolska kampania reklamowa nowego modelu Volvo – V90 Cross Country – auta, przeznaczonego dla tych, którzy chcą czerpać radość z życia. Główną platformą najnowszej kampanii wizerunkowej marki Volvo są spoty telewizyjne. Za opracowanie strategii, planowanie oraz zakup mediów dla szwedzkiej marki odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.

28.02.2017 | przeczytano: 407 razy
Universal McCann realizuje kampanię „Gry o tron”

13 kwietnia serial wraca na antenę HBO. Dom mediowy UM (Universal McCann) realizuje kampanię promującą start piątego sezonu serialu w radio, prasie i Internecie. Promocja obejmuje działania odbywające się przed premierą oraz w dniu emisji pierwszego odcinka.

13.04.2015 | przeczytano: 495 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764