logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SaveCart: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Savecart zmienia się w Samito

SaveCart, start-up technologiczny oferujący rozwiązania z zakresu marketing automation, zmienia swoją nazwę na SAMITO. Zmiana to symbol procesu, który rozpoczął się wraz z pozyskaniem dofinansowania od funduszu mAccelerator, dzięki któremu firma wdrożyła wiele nowych funkcjonalności do swojego portfolio oraz uruchamia nowy panel 2.0 do obsługi klienta.

12.07.2019 | przeczytano: 235 razy
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce

Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.

25.03.2019 | przeczytano: 206 razy

Dzięki umiejętnemu ratowaniu porzucanych koszyków oraz kampaniom inspirującym do zakupów online system SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł. To kwota transakcji zrealizowanych w ciągu 12 miesięcy, od września 2015 do września 2016 roku, dzięki wykorzystywanym przez SaveCart rozwiązaniom angażującym klientów e-sklepów.

20.09.2016 | przeczytano: 482 razy
Notifyme: Reklama na pulpicie komputera klienta

NotifyMe to nowość na rynku reklamowym. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na angażowanie użytkowników i zwiększanie sprzedaży dzięki powiadomieniom push, wyświetlanym bezpośrednio na pulpicie komputera. W ten sposób marki zyskują szansę bezpośredniego dotarcia ze spersonalizowanym przekazem do odbiorcy, wyświetlanym w miejscu, w którym nie konkuruje on z żadnymi innymi reklamami. To najnowsza i jednocześnie najszybsza forma kontaktu z klientami. Rozwiązanie jest wynikiem współpracy SaveCart, firmy oferującej narzędzia wsparcia sprzedaży e-commerce z agencją interaktywną WebTalk.

19.05.2016 | przeczytano: 725 razy

SaveCart, pierwsza firma w Polsce oferująca pełną personalizację sklepów online połączoną z systemem ratowania transakcji w czasie rzeczywistym, została nowym członkiem e-Commerce Polska – Izby Gospodarki Elektronicznej. Już w sierpniu eksperci SaveCart podzielą się z innymi członkami organizacji swoją wiedzą m.in. na temat omnichannel marketingu podczas cyklicznych, organizowanych przez e-Izbę szkoleń.

08.07.2015 | przeczytano: 564 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764