logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Scholz : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 68
Awanse w grupie Dentsu Polska

Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.

26.01.2023 | przeczytano: 1013 razy
W Polsat Box możesz mieć wszystko – nowa kampania reklamowa

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o promocyjnej ofercie operatora, w której Pakiet M Sport z mnóstwem sportu i kanałami dla całej rodziny kosztuje 60 złotych miesięcznie, a dekoder polsat box 4K lite jest dostępny od 1 zł. Ponadto przy wyborze tej oferty abonament w Plusie można kupić z dodatkowymi rabatami – już od 25 złotych miesięcznie. Główną rolę w spocie gra ceniony przez widzów Jacek Braciak, który pokazuje córce, że wybierając ofertę Polsat Box, można mieć wszystko.

07.01.2022 | przeczytano: 965 razy
Startuje kampania świąteczna Polsat Box

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) promująca propozycje świąteczne operatora – nowy pakiet podstawowy M Sport za 60 zł/mies. dostępny w telewizji satelitarnej i kablowej IPTV, 3 miesiące pełnej oferty bez opłat i dekoder 4K już od 1 zł. Dodatkowo, w ramach świątecznej promocji, abonenci Polsat Box mogą otrzymać 100 zł zwrotu od Plusa za przeniesienie numeru telefonu do tej sieci. W dwóch spotach telewizyjnych wystąpili znani i lubiani przez polskich widzów aktorzy Jacek Braciak i Wojciech Mecwaldowski.

26.11.2021 | przeczytano: 1573 razy
Start kampanii „Wielkie sportowe emocje w Polsat Box”

Ruszyła pierwsza kampania produktowa nowej marki Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) ze spotem opartym o nową identyfikację wizualną oraz hasło „Ty rządzisz” z claimem „Wybierz swoje wszystko”. Spot telewizyjny ze znanym i lubianym Jackiem Braciakiem promuje bogatą ofertę sportową Polsat Box i nowy dekoder polsat box 4K.

10.09.2021 | przeczytano: 2004 razy
Netia reklamuje mistrzowskie oferty

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa pakietów światłowodowego internetu z TV pod hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii”. Natomiast 1 września ruszy kampania OOH (out of home), promująca oferty m.in. światłowodu do 1 Gb/s, stworzone z myślą o osobach, które nie mieszkają długo w jednym miejscu.

23.08.2021 | przeczytano: 1369 razy
Polsat: kampania „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”

Ruszyła kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus – Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy nowe spoty ukazują harmonizację strategiczną marek oraz przedstawiają nowe, spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

13.08.2021 | przeczytano: 1132 razy
Rewolucje kadrowe w Green Parrot w 2021 roku

Na 13. urodziny firmy zespół agencji digitalowej Green Parrot w ostatnim kwartale powiększył  się o 11 nowych specjalistów. Seniorzy z długoletnim stażem awansują. Trwają kolejne rekrutacje. Cała struktura firmy przechodzi istną (r)ewolucję. To wszystko efekt długofalowej strategii rozwoju, jaką przyjęli partnerzy zarządzający Szymon Paroszkiewicz i Jarosław Stolarek.

25.05.2021 | przeczytano: 1268 razy
Platige Image i Brosfx o pracy nad produkcją spotu Kompanii Piwowarskiej

Platige Image i Brosfx zapraszają na animowaną podróż po świecie wariantów w kolekcji piw marki Książęce. O pracy nad przygotowaniem spotu, łączącego wiele technik animacyjnych opowiadają jego reżyser - Marcin Filipek, Kuba Socha i Michał Socha ze studia Brosfx oraz producentka Kasia Kopczyńska i VFX supervisor Arek Arciszewski z Platige Image.

24.03.2021 | przeczytano: 795 razy
Delikatność smakuje lepiej - Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym

Święta to czas pełen radości, który spędzamy w towarzystwie najbliższych. To, co szczególnie łączy nas w tych chwilach, to kultywowanie świątecznych zwyczajów. Chwile spędzone w rodzinnym gronie stają się magiczne i niezapomniane, nawet jeżeli w trosce o nasze zdrowie pozostajemy w domu. W te święta Milka opowiada wyjątkową historię i zaprasza do udziału w wirtualnej zabawie polegającej na poszukiwaniu świątecznych słodkości. Świąteczna gra Milka stanowi doskonałą okazję do tworzenia rodzinnych wspomnień, dzięki którym delikatność smakować będzie jeszcze lepiej…

23.03.2021 | przeczytano: 909 razy
Marka Książęce startuje z nową kampanią

W nowej kampanii Książęcego pojawił się znany z logotypu Książę – brand hero marki, pełniący rolę charyzmatycznego przewodnika po świecie piw. Książę w nowym spocie oraz w materiałach wspierających promuje wariant Książęce IPA. Marka sięgnęła również po nową formę, łączącą różne techniki animacji. Kampania jest częścią trwającego od roku procesu odświeżania wizerunku Książęcego.

12.03.2021 | przeczytano: 656 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 68)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764