logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz brand friendly: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 56
Jeszcze „Więcej” w Kauflandzie – sieć rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej

Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii Kaufland „Więcej”, w której sieć zapowiada ofertową ofensywę – jeszcze więcej inspiracji, promocji i jeszcze większy wybór produktów. Elementem kampanii jest specjalny, utrzymany w rapowej konwencji spot reklamowy, który został nagrany w sklepie Kaufland w Piasecznie.

29.10.2020 | przeczytano: 132 razy
Schulz zatrudnia 10 nowych osób

Agencja Schulz brand friendly uruchomiła kampanię autopromocyjną #SCHULZsiemaplony. Jest to zwieńczenie kampanii rekrutacyjnej #SCHULZrozkwita, dzięki której agencja zatrudniła 10 nowych osób.

08.10.2020 | przeczytano: 213 razy
Joanna z nową kampanią produktów linii Styling Effect

Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański.  Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.

16.09.2020 | przeczytano: 369 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera

Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.

05.08.2020 | przeczytano: 311 razy
Zmiany strukturalne w dziale kreacji w Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.

22.07.2020 | przeczytano: 322 razy
Olga Robak awansuje na creative group heada

Olga Robak związana z agencją Schulz brand friendly od 8 lat awansuje na stanowisko creative group heada. Planowane są kolejne zasilenia – domykana jest rekrutacja dodatkowych sześciu kreatywnych.

16.06.2020 | przeczytano: 361 razy
Schulz brand friendly wydziela komórkę social media

Agencja Schulz brand friendly wydziela komórkę social mediową, na czele której staje Katarzyna Czajkowska. W skład zespołu wchodzą graphic designerzy, copywriterzy oraz media plannerzy.

15.06.2020 | przeczytano: 468 razy
Lubelska - launch nowego smaku Mango

W ofercie marki Lubelska pojawił się nowy smak – mango. Jego launch wspiera agencja Schulz brand friendly, która pracuje z marką od 2018 roku. Wspólna praca jest wyjątkowo owocna - Lubelska dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych.

05.06.2020 | przeczytano: 669 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania marki Rafil „Chroń metal jak profesjonalista”

Wystartowała kampania marki RAFIL pod hasłem „Chroń metal jak profesjonalista”. Za opracowanie platformy komunikacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.

21.05.2020 | przeczytano: 559 razy
Kampania rekrutacyjna Schulz brand friendly

Trwają ostatnie dni dużej rekrutacji do działu kreacji. Agencja Schulz brand friendly uruchomiła z tej okazji kampanię rekrutacyjną obejmującą promocję hipnotycznego wideo w social mediach oraz formaty display na portalach typu kurnik.pl i wykop.pl.

13.05.2020 | przeczytano: 493 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 56)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764