logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Schulz brand friendly: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Zmiana: Agencja Ancymony z najnowszym trendbookiem

Czy marki boją się zmian? Które procesy przyspieszyła pandemia – od wizerunku i wizji działania po kwestie operacyjne, a nawet techniczne? W najnowszym raporcie specjalnym Zmiana, zainicjowanym przez agencję Ancymony, swoimi doświadczeniami dzielą się liderzy zmian – przedstawiciele marek, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”.

27.09.2021 | przeczytano: 1064 razy
Shortlist Consulting, Ancymony, Havas Media Group i Wavemaker kontra COVID-19

Branża marketingowa ponad podziałami wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”. Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających codziennie na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach. W projekt zaangażowali się: Shortlist Consulting, agencja Ancymony (dawniej Schulz brand friendly), Havas Media Group i Wavemaker.

23.02.2021 | przeczytano: 898 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ancymony, czyli Schulz brand friendly po rebrandingu

Agencja reklamowa Schulz brand friendly działa na rynku od 24 lat. Po badaniach świadomości marki oraz niezwykle intensywnym i obfitującym w nagrody roku 2020 zdecydowała się na rebranding. W rok 2021 agencja wchodzi z nowym pozycjonowaniem i nazwą oddającą charakter marki – Ancymony.

09.02.2021 | przeczytano: 999 razy
#Seniorchallenge – celebryci pokazują wzruszające chwile z dziadkami

Znane osoby biorą udział w #seniorchallenge i pokazują zdjęcia z bliskimi im starszymi osobami. W ten sposób pomagają Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich w świątecznej akcji „Podaruj Wigilię”. Jako jedna z pierwszych zaangażowała się Edyta Herbuś, pokazując zdjęcia i publikując stories ze swoimi dziadkami. Świąteczną kampanię wspierają także Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk czy Rafał Brzozowski.

17.12.2020 | przeczytano: 817 razy
Schulz brand friendly wspiera akcję „Podaruj Wigilię”

Agencja Schulz brand friendly wystartowała z niezwykłą akcją wspierającą samotnych seniorów. Zespół przygotował serię autorskich kartek i świątecznych życzeń do wysłania bliskim. Wszystko po to, by wesprzeć akcję „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

16.12.2020 | przeczytano: 437 razy
Pomóc niewidzialnym – kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

Rozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencja Schulz brand friendly, Lemon Film oraz Zenith.

17.11.2020 | przeczytano: 801 razy
Jeszcze „Więcej” w Kauflandzie – sieć rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej

Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii Kaufland „Więcej”, w której sieć zapowiada ofertową ofensywę – jeszcze więcej inspiracji, promocji i jeszcze większy wybór produktów. Elementem kampanii jest specjalny, utrzymany w rapowej konwencji spot reklamowy, który został nagrany w sklepie Kaufland w Piasecznie.

29.10.2020 | przeczytano: 794 razy
Schulz zatrudnia 10 nowych osób

Agencja Schulz brand friendly uruchomiła kampanię autopromocyjną #SCHULZsiemaplony. Jest to zwieńczenie kampanii rekrutacyjnej #SCHULZrozkwita, dzięki której agencja zatrudniła 10 nowych osób.

08.10.2020 | przeczytano: 885 razy
Joanna z nową kampanią produktów linii Styling Effect

Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański.  Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.

16.09.2020 | przeczytano: 877 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera

Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.

05.08.2020 | przeczytano: 698 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764