logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Screen Network: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 76
Młodzi konsumenci na ekranach reklamowych w całej Polsce

Marka Koral reklamując tegoroczną nowość – lody Slick – organizuje konkurs dla młodych konsumentów. Nagrodą jest pojawianie się na ekranach LED w całej Polsce. Pierwsi zwycięscy już trafili na telebimy w największych miastach m.in.: w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu.

05.08.2022 | przeczytano: 255 razy

Dla wszystkich, którzy przegapili, i dla tych, którzy chcą obejrzeć jeszcze raz. Nagrania 8 bezpłatnych webinarów towarzyszących premierze Raportu Strategicznego już są. Zapraszamy do oglądania:

15.07.2022 | przeczytano: 332 razy
„Quickslick i fejm masz w mig” - kampania na ekranach multimedialnych

Wystartowała kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, m.in. na hotelu Marriott w Warszawie, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick. To nie wszystko – obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki zyskując ogromną rozpoznawalność – zdjęcia zwycięzców akcji specjalnej „QuickSlick i fejm masz w mig” pojawią się bowiem na tych samych ekranach obok spotów marki.

15.07.2022 | przeczytano: 406 razy
Lego: ekrany DOOH dopasowują reklamę klocków do aktualnej pogody

W lipcu ruszyła nowa kampania „LEGO na każdą pogodę”. Reklama wyświetlana na ekranach Digital Out of Home dopasowuje się do aktualnych warunków atmosferycznych w pobliżu nośnika reklamowego, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody.

08.07.2022 | przeczytano: 305 razy

IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.

24.06.2022 | przeczytano: 289 razy
Maciej Paciorek dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Screen Network

Maciej Paciorek objął stanowisko dyrektora sprzedaży Screen Network, dołączając do zarządu spółki. Firma jest liderem rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Zarządza siecią 20 tysięcy ekranów LED, oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,5 mln osób dziennie.

20.06.2022 | przeczytano: 257 razy
Przychody Digital Network w kwietniu wzrosły o 56%%

Według wstępnych szacunków, przychody Digital Network w kwietniu wyniosły 3,9 mln zł i były o 56% wyższe w stosunku do kwietnia 2021 roku, w którym osiągnęły 2,5 mln zł. Po czterech miesiącach br., szacunkowe przychody Digital Network wyniosły łącznie 12,6 mln zł i były o 53% wyższe niż w analogicznym okresie 2021 roku. W przypadku spółki zależnej Screen Network SA sprzedaż w kwietniu była większa niż przed rokiem o 64% i wynosiła 3,6 mln zł.  Po czterech miesiącach br., szacunkowe przychody spółki zależnej wyniosły łącznie 11,4 mln zł i były wyższe o 63% r./r.

02.06.2022 | przeczytano: 241 razy
Zysk netto Digital Network wzrósł o 90%% w I kw. 2022 r.

Digital Network odnotował w I kw. 2022 r. 8,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 54% r./r. Spółka wypracowała zysk operacyjny na poziomie 2 mln zł – to wzrost o 1535%, a zysk netto wyniósł 1,1 mln zł, co oznacza wzrost o 90% r./r. EBITDA Digital Network wzrosła o 112% r./r. Spółka zarządzająca największą w Polsce siecią cyfrowych ekranów reklamowych opublikowała skonsolidowane sprawozdanie finansowe za I kw. 2022 r.

27.05.2022 | przeczytano: 230 razy
Podziękowania na Dzień Matki na ekranie LED w Warszawie

Z okazji Dnia Matki, Screen Network udostępniło mieszkańcom wielkoformatowy ekran LED w ścisłym centrum Warszawy. Chętni wyświetlają spersonalizowane komunikaty z podziękowaniami dla mam. Zgłoszenia zbierane są przez formularz na stronie akcji.

26.05.2022 | przeczytano: 207 razy
9 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród Mixx Awards

To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.

20.05.2022 | przeczytano: 380 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 76)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764