logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Kawa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Radio Złote Przeboje zaprasza wszystkich do wspólnego spędzania majówki. W najbliższy weekend redakcja stacji opowie słuchaczom m.in. o nietypowych rekordach, największych sportowych dokonaniach ostatnich miesięcy oraz miejscach na świecie, które są "naj" - najdłuższe czy najwyższe. Na antenie pojawią się też wyjątkowe rozmowy, np. z Polkami, które mają na koncie niezwykłe osiągnięcia, i Polakami, którzy zakochali się w lataniu - gośćmi Radia Złote Przeboje będą m.in. Joanna Jędrzejczyk, Karolina Bielawska, Miłka Raulin, Dawid Kubacki, Sebastian Kawa i Mirosław Hermaszewski.

28.04.2022 | przeczytano: 311 razy
Kampanie Banku Pekao nagrodzone w konkursie Kreatura 2020

Bank Pekao S.A. może pochwalić się niestandardową i kreatywną komunikacją marketingową, również w czasie pandemii. W konkursie Kreatura 2020 otrzymał wyróżnienie w kategorii Marketing w czasie pandemii i nagrodę specjalną za spot “Uziemiony” z mistrzem świata w szybownictwie, Sebastianem Kawą. Jury wyróżniło także komunikację PeoPay KIDS w kategorii Digital - social media.

26.11.2020 | przeczytano: 778 razy
Bank Pekao z najlepszym bankowym spotem reklamowym

Sebastian Kawa okazał się mistrzem nie tylko podniebnych akrobacji. Spot z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z jego udziałem został wybrany najlepszym bankowym spotem reklamowym w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier. Konkurs jest organizowany przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl. O zwycięstwie kampanii Pekao zdecydowali zarówno internauci jak i kapituła konkursu, którzy docenili niecodzienną i trudną w realizacji produkcję.

23.06.2020 | przeczytano: 1063 razy
Sebastian Kawa w spocie Banku Pekao S.A.

Klienci indywidualni zgromadzili już ponad 100 mld zł oszczędności w Pekao. Bank od ponad 2 lat uatrakcyjnia swoją ofertę, proponując m.in. promocje na koncie oszczędnościowym. Najnowsza dotyczy otwarcia lokaty mobilnej z oprocentowaniem 3 proc. w skali roku na 3 miesiące w nowej aplikacji PeoPay. Osoby decydujące się na założenie konta za pomocą selfie mogą zyskać dodatkowo nawet 250 zł. Oferta wchodzi na rynek z nową odsłoną kampanii telewizyjnej z Sebastianem Kawą, 15-krotnym mistrzem świata w szybownictwie, który promuje otwarcie konta na selfie i oszczędzanie przez PeoPay oraz zdalne bankowanie w czasie pandemii.

21.05.2020 | przeczytano: 804 razy
Startuje nowa kampania Banku Pekao S.A.

Dziś rozpoczęła się kampania Banku Pekao S.A. promująca aplikację Peopay, dzięki której zdalnie można korzystać z usług banku. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media (Havas Media Group).

05.05.2020 | przeczytano: 1101 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Bierz życie za rogi” – nowa odsłona kampanii Pekao S.A.

Piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa promuje ofertę Konta Przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. Dzisiaj bank rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii "Bierz życie za rogi” z udziałem wybitnego polskiego szybownika.

10.02.2020 | przeczytano: 814 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764