logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seiko: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 69
On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022

HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.

29.06.2022 | przeczytano: 1373 razy
Epson otwiera Muzeum Epson w Suwie z okazji 80-lecia działalności firmy

Obchodząca w tym roku 80-lecie istnienia firma Seiko Epson Corporation otworzyła w swojej japońskiej centrali w Suwa, w prefekturze Nagano, muzeum poświęcone swojej historii. Placówka składa się z dwóch części: odnowionego Muzeum Monozukuri i całkiem nowej Izbie Pamięci. Odwiedzający będą mogli poznać rozwój firmy Epson i zobaczyć jej dawne produkty. Izba Pamięci znajduje się w budynku, który dawniej był budynkiem administracji. Jego budowę ukończono w październiku 1945 roku. Od dziś ten zabytkowy budynek, który przeszedł niedawno renowację, jest dostępny dla zwiedzających.

30.05.2022 | przeczytano: 590 razy
Adrian Moliński dołącza do zespołu social media On Board Think Kong

Adrian Moliński objął stanowisko account executive w zespole social media w agencji OBTK. Zanim związał się z OBTK, Adrian Moliński pracował w Berry Project i Berry Kolektyw Kreatywny, gdzie m.in. koordynował komunikację w kanałach SoMe, koordynował akcje marketingowe, tworzył raporty analityczne i realizował aktywacje z zakresu influencer marketingu.

20.01.2022 | przeczytano: 801 razy
Rusza kampania „Uwaga Krótkowzroczność”

Celem kampanii organizowanej pod merytorycznym patronatem Centrum Zdrowia Dziecka oraz Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki jest zwrócenie uwagi na problem skali krótkowzroczności u dzieci, zachęcenie rodziców do kontroli wzroku dzieci. Kampania obejmuje działania edukacyjne, reklamowe, social media, PR.

04.11.2021 | przeczytano: 1006 razy

Epson, jako zorientowana proekologicznie firma o globalnym zasięgu, dąży do tego, aby w ramach swojej działalności realizować Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG - Sustainable Development Goals) wyznaczone przez Organizację Narodów Zjednoczonych.

29.05.2021 | przeczytano: 635 razy

Złe gospodarowanie tworzywami sztucznymi, ich odpadami i związane tym zanieczyszczenie środowiska są dziś ogólnoświatowym problemem. Rozwiązać go może opracowanie nowych materiałów na bazie surowców naturalnych, takich jak pararesin - sztuczna żywica z alg

27.05.2021 | przeczytano: 294 razy
Produkty firmy Epson zdobywają nagrodę If Design Award 2021

Firma Seiko Epson Corporation z dumą informuje, że jej drukarki i projektory otrzymały nagrodę iF Design Award 2021 od firmy iF International Forum Design GmbH z siedzibą w Hanowerze.

07.05.2021 | przeczytano: 689 razy

Agencja od lipca b.r. rozpoczęła współpracę z firmą Hoya Lens Poland, jednego z wiodących producentów soczewek okularowych.

11.08.2020 | przeczytano: 363 razy
Amagraf, Makowski.pl i inwestycje w czasach pandemii

Siedmiokolorowy ploter solwentowy OKI Colorpainter M64S, ploter tnący, a także laminator wzbogaciły w ostatnim czasie park maszynowy firmy Makowski.pl. Dostawcą wszystkich urządzeń była firma Amagraf. Co istotne – ostateczne decyzje zakupowe, dostawa sprzętu oraz jego instalacja miały miejsce w niełatwym czasie związanym z ogólnoświatową pandemią. Mimo tego wdrożenie przebiegło bez zakłóceń, dzięki czemu maszyny rozpoczęły tu produkcję zgodnie z planem. Ich nowy właściciel jest przekonany, że zwlekanie z zakupem byłoby błędem. Firma potrzebowała wymiany sprzętu na nowszy, gwarantujący wysoką jakość, bardziej wydajny i zapewniający jej rozwój.

04.06.2020 | przeczytano: 920 razy
Traffic Design: Zakończenie Biennale Sztuki Miejskiej

W przestrzeni miejskiej Gdyni pojawiło się 7 nowych realizacji artystycznych wykonanych w różnych technikach. W trakcie Biennale odbywały się wydarzenia okołofestiwalowe, podczas których omawiane były tematy związane z estetyką przestrzeni publicznej. Ważnym aspektem były działania edukacyjne prowadzone w formie warsztatów skierowanych do różnych grup odbiorców, między innymi do architektów i do dzieci. Stowarzyszenie Traffic Design kontynuuje swoje działania. Wkrótce premierę będzie miała kolejna odsłona re:designu szyldów na warszawskiej Pradze.

21.09.2018 | przeczytano: 2454 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 69)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764