logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Michał Gąś przechodzi z Cube Group do Selectivv

Michał Gąś został nowym zarządzającym działu Performance Marketing w Selectivv - firmie specjalizującej się w realizacji kampanii mobile marketingowych oraz przeprowadzaniu analiz i badań dotyczących zachowań użytkowników smartfonów i tabletów.

15.01.2020 | przeczytano: 150 razy
Joanna Jankowska w dziale sprzedaży agencyjnej Selectivv

Joanna Jankowska dołącza do firmy Selectivv, która tym samym rozbudowuje swoje struktury sprzedaży agencyjnej.

05.12.2019 | przeczytano: 258 razy
Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv

Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.

21.11.2019 | przeczytano: 316 razy
Profil polskiego kibica Ekstraklasy

Średnio mecze Ekstraklasy przyciągają blisko 22% kobiet. Legia Warszawa, Miedź Legnica, Lechia Gdańsk i Zagłębie Lubin – to na trybunach tych stadionów znajdziemy najwięcej fanek piłki nożnej. Najchętniej na ligowe mecze chodzą osoby w wieku 36-40 lat, a studenci stanowią tylko 5,59% publiki. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o kibicach na stadionach Ekstraklasy? Firma Selectivv opublikowała właśnie najnowsze badanie obejmujące dane zebrane pasywnie na wszystkich szesnastu stadionach w sezonie 2018/2019.

28.08.2019 | przeczytano: 157 razy
Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, po raz kolejny powiększa swoje struktury i rozszerza kompetencje. W związku z coraz większą liczbą podejmowanych inicjatyw biznesowych, warszawski oddział Selectivv wsparł Kazeem Busari, który objął stanowisko International Sales Managera.

31.07.2019 | przeczytano: 225 razy
Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

18.07.2019 | przeczytano: 318 razy
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów

Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander Omelyashko, który będzie pełnił funkcję International Project Managera.

17.07.2019 | przeczytano: 343 razy
Selectivv Viewer 2.0 – analiza catchment area

Z jakiego obszaru przybywają użytkownicy do wybranej lokalizacji? Gdzie mieszkają i gdzie pracują osoby odwiedzające Twój sklep? Jaki jest ich profil demograficzny i behawioralny? Czy odwiedzają podobne, konkurencyjne miejsca? Korzystając z ulepszonej wersji Selectivv Viewer firmy Selectivv odpowiedź na te pytania staje się prosta. Narzędzie wykorzystywane pierwotnie przy planowaniu kampanii reklamowych zyskało nowe funkcjonalności. Dzięki temu rozszerzone analizy zachowań użytkowników smartfonów i tabletów mogą być wykorzystywane nie tylko w marketingu, ale również przez sektor handlowy, bankowość czy nieruchomości.

05.07.2019 | przeczytano: 446 razy

Pod koniec maja miały miejsce dwa bardzo ważne wydarzenia dla branży handlowej:  Targi ReDI, których organizatorem jest Polska Rada Centrów Handlowych oraz Kongres Rynku FMCG. Na obu z nich byli obecni przedstawiciele firmy Selectivv specjalizującej się w pozyskiwaniu oraz analizie danych ze smartfonów i na tej podstawie odkrywaniu zachowań użytkowników w realnym świecie. Zgromadzone przez firmę dane pozwoliły na przeprowadzenie badania na temat aplikacji mobilnych danych sklepów i ich wpływu na lojalność zakupową klientów. Poniżej prezentujemy najciekawsze wnioski oraz obserwacje.

12.06.2019 | przeczytano: 175 razy

Selectivv to firma zajmująca się pozyskiwaniem i analizą danych ze smartfonów i tabletów, które służą do prowadzenia projektów badawczych oraz realizacji kampanii mobile marketingowych. Selectivv specjalizuje się w analizie danych o lokalizacji oraz big data, które są wykorzystywane m.in. w takich obszarach jak turystyka, transport czy handel. Wykorzystując posiadane narzędzia i autorskie rozwiązania m.in. takie jak Geotrapping firma zdecydowała się na stworzenie autorskiego wskaźnika o nazwie Selectivv Index, który odzwierciedla nastroje społeczno-ekonomiczne Polaków. Aktualnie Selectivv Index prezentuje statystyki dotyczące trzech obszarów: handlu detalicznego (SEL HANDEL), stacji benzynowych (SEL STACJE) oraz zagranicznego ruchu turystycznego (SEL TURYSTYKA).

16.04.2019 | przeczytano: 248 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764