logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selfish3: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Multilac z kampanią od FCB&theMilkman

Marka Multilac, należąca do USP Zdrowie, wystartowała z nową kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o mikrobiom jelitowy.

12.01.2024 | przeczytano: 514 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Orange Polska wystartował z kampanią launchującą nową ofertę internetu dla firm - “Odkryj bezkres firmowego internetu”.  Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

22.08.2023 | przeczytano: 591 razy
Rusza trzecia odsłona reklamy „Suzuki Show”

Co łączy Suzuki Vitarę i Suzuki Jimny? Co Suzuki Motor Poland robi dla rozwoju polskiego sportu? Na te pytania odpowiadają w najnowszej kampanii „Suzuki Show”- Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Kampanię razem z Suzuki przygotowała agencja Communication Unlimited.

22.09.2022 | przeczytano: 909 razy
Samochody Suzuki w reklamie od Communication Unlimited

Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid w pierwszej polskiej kampanii reklamowej samochodów Suzuki, za której koncept kreatywny odpowiada agencja Communication Unlimited.

11.08.2021 | przeczytano: 742 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Suzuki Show” - kampania reklamowa Suzuki

Rusza nowa kampania reklamowa samochodów Suzuki z napędem hybrydowym pod nazwą „Suzuki Show. Czas hybryd”. Jej twarzami są znani dziennikarze motoryzacyjni i eksperci branży - Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited

18.02.2021 | przeczytano: 2018 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Samsung rusza z nową kampanią

Lodówka idealna to taka, który jest doskonale dopasowana do potrzeb użytkowników. Producent najczęściej wybieranych lodówek do polskich domów* - marka Samsung - przekonuje o tym w nowej, letniej kampanii w telewizji, prasie, internecie i u partnerów handlowych. Celem kampanii jest zaprezentowanie portfolio urządzeń chłodniczych Samsung w przystępny dla użytkownika sposób.

22.06.2020 | przeczytano: 1179 razy
Nowa kampania telewizyjna leku przeciwbólowego Ibuprom RR od Hand Made

Agencja Reklamowa Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego Ibupromu RR (produkowanego przez USP Zdrowie). Kampania rusza w największych stacjach telewizyjnych 20 marca.

20.03.2020 | przeczytano: 3572 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Apap w nowym spocie stawia na szybkość

„APAP i wracasz na dobre tory” – pod tym hasłem ruszyła nowa kampania leku APAP, której autorem jest agencja Schulz brand friendly. Emisja spotu rozpoczęła się 18 sierpnia 2019 r.

17.09.2019 | przeczytano: 2296 razy
Najczęściej kupowane do polskich domów – kampania lodówek Samsung

Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów  urządzeń z kategorii chłodniczej. W tym okresie odnotowuje się znaczące wzrosty sprzedaży. Dlatego Samsung, lider na rynku chłodnictwa w Polsce, startuje z kampanią wizerunkową lodówek prezentując swoje innowacyjne technologie.

08.07.2019 | przeczytano: 898 razy
Nowa kampania dla USP Zdrowie od FCB Bridge2fun

Pod hasłem „Estabiom. Dba o mikrobiom Twojego dziecka” wystartowała kampania reklamowa preparatów Estabiom Pregna, Baby i Junior z portfolio USP Zdrowie. Za jej przygotowanie odpowiada agencja FCBBridge2Fun.

01.03.2019 | przeczytano: 1594 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764