logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sembot.com: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

15 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się eMarketing Event. To obowiązkowa konferencja dla każdego, kto prowadzi biznes w internecie, jest zainteresowany najnowszymi trendami, AI, automatyzacją i optymalizacją procesów marketingowych. Wystąpią prelegenci z topowych polskich firm – między innymi Orange, Wirtualna Polska, User.com. To też dzień premiery pierwszego na świecie asystenta marketingu – Sembot AI, który został stworzony przez polską firmę Sembot. 

06.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 402 razy
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach

14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy, uczestnicy jako pierwsi w Polsce będą mogli zapoznać się z wirtualnym asystentem AI od Sembota - pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie, pozwalającym marketerom na oddelegowanie swoich zadań do sztucznej inteligencji.

29.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 447 razy
Krajobraz polskiego e-commerce po upadku wszystko.pl

W połowie lutego gruchnęła wiadomość o końcu serwisu wszystko.pl. Platforma stworzona przez giganta informatycznego Comarch, miała rywalizować z Allegro, ale na rynku przetrwała zaledwie siedem miesięcy. Sprzedawcy stracili zatem jeden z kanałów dotarcia do klientów. O kolejne jest trudno, bo wielkie marketplace’y jak Allegro, Temu czy Amazon mają niemal nieograniczone budżety reklamowe. Jak zatem szukać nowych klientów i choć trochę uniezależnić się od dyktatu największych? Pomóc mogą rozwiązania oparte o AI oraz ekspansja zagraniczna. 

21.02.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 690 razy

Grupa AGENCJA.COM to pierwsza w Polsce holistyczna organizacja zajmująca się strategicznym i operacyjnym wsparciem dla startupów i e-commerce - na każdym etapie ich działalności. Jej trzon tworzą niezależne, ale powiązane ze sobą spółki. Struktura Grupy została pomyślana tak, by klienci mieli łatwy i szybki dostęp do specjalistów z wielu obszarów: programowania, SEM, PR-u, contentu czy sprzedaży. To wszystko przy zachowaniu zasady jednego kontaktu dla klienta.

17.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 294 razy
Agencja contentowa Elivo przeszła rebranding

Mocno już zużyty slogan mówi, że “kontent jest królem”. Niestety od jego powstania, nie wymyślono nic bardziej prawdziwego w tej kwestii, być może dlatego że dobrze skonstruowane, przemyślane treści, to nadal klucz do sprzedaży i budowania marki w sieci. Wpisy blogowe, opisy produktów, content marketing – jeśli konwersja w e-sklepie nie jest satysfakcjonująca, prawdopodobnie tu właśnie tkwi Twój problem.

25.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 744 razy (komentarzy: 9)

Jak stracić klienta i zrazić do siebie ludzi? To proste – fatalną jakością obsługi. Jak wynika z badania GlobalWebIndex, aż 3 na 5 osób podczas zakupów w sieci, najbardziej obawia się kiepskiej jakości serwisu. Niepewność budzi także słaba reputacja marki. Łaska klienta na pstrym koniu jeździ. Czy można go ujarzmić?

16.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 445 razy
Boom na zakupy w sieci trwa, ale... nie wszyscy na nim skorzystają

Pokochaliśmy zakupy przez internet i wszystko wskazuje na to, że tego rodzącego się w bólach uczucia nie przerwie nawet zakończenie pandemii. Według najnowszego raportu eMarketer tylko w 2021 sprzedaż detaliczna w sieci wzrośnie na całym świecie o 14.3%. W sklepach internetowych zostawimy blisko 5 bln USD! Jednak jak ostrzega ekspert, nie wszyscy skorzystają na tych zmianach. Kto może spać spokojnie, a kto powinien zacząć pakować walizki?

26.01.2021 | Z rynku | przeczytano: 572 razy

Choć trudno w to uwierzyć, są kraje, w których pandemia nie przyczyniła się do wzrostu przychodów z e-commerce. Wręcz przeciwnie, w niektórych zanotowano w tym sektorze spadki – wynika z badania przeprowadzone przez Konferencję Narodów Zjednoczonych ds. Handlu i Rozwoju. Jakie są przyczyny tej odwrotnej tendencji i jak w tym kontekście plasuje się Polska?

28.12.2020 | Wywiady i opinie | przeczytano: 733 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764