logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Semper Iratus: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Jak rozwijała się cyfrowa reklama zewnętrzna w 2018 roku?

Cyfrowa reklama out-of-home rośnie w siłę i odgrywa coraz większą rolę w promowaniu produktów i usług znanych marek. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się form reklamowych. Czy w nadchodzącym roku utrzyma równie wysoką pozycję? O tym Diana Polska, Marketing & PR Manager MyLED.

19.12.2018 | przeczytano: 845 razy
Žatecké Noviny ze srebrnym Effie

Kampania piwa Žatecký Světlý Ležák otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards 2018. Kompleksowe działania marketingowe wokół wprowadzenia marki na rynek zostały nagrodzone w kategorii Launch/Relaunch.

09.11.2018 | przeczytano: 937 razy
Cyfrowa technologia w kampanii New Balance

Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.

17.10.2018 | przeczytano: 809 razy
Bez popitki: Kampania warszawskiego ratusza

Bez Ciebie nie da rady. Płać podatki w Warszawie... „Zrób, żeby było poPITe”. Tymi hasłami ratusz chce zachęcać osoby mieszkające w stolicy aby rozliczały swój PIT w Warszawie. Kampania wystartowała 1 kwietnia wzbudzając spore kontrowersje.

06.04.2017 | przeczytano: 1320 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764