logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seni: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1725
That One Agency zdobywa obsługę influencerską Knorr Nudle

To kolejna marka z portfolio Unilever, która wybiera tę agencję do długofalowej współpracy. That One Agency wygrało przetarg na obsługę influencerską Nudli Knorr w 2024 roku. Pierwszym zrealizowanym projektem jest „Ser w Ziomach” – aktywacja influencerska z wykorzystaniem platform TikTok i Instagram.

22.02.2024 | przeczytano: 177 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
10 nowych osób w biurze reklamy Iberionu

Pion sprzedaży i marketingu Iberionu zostanie wzmocniony o aż dziesięć nowych osób. Zmiany są elementem gruntownej przebudowy biura reklamy, za które od drugiej połowy 2023 roku odpowiada wiceprezes spółki, Maksymilian Tomanek.

19.02.2024 | przeczytano: 285 razy
Kampania z okazji 30 lat Vision Express od Walk Creative

Agencja Walk Creative przygotowała jubileuszową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.

19.02.2024 | przeczytano: 229 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Brubeck nawiązał współpracę z agencją Harbingers

Brubeck, producent odzieży termoaktywnej, współpracuje z agencją marketingową Harbingers. Ta synergia łączy innowacyjność i doświadczenie obu firm, co ma na celu dalsze umacnianie pozycji Brubeck na rynku oraz optymalizację ich działań marketingowych.

15.02.2024 | przeczytano: 354 razy
Olimpijskie kanały pop-up Eurosportu w ofercie INEA

Warner Bros. Discovery w Polsce oraz INEA nawiązały współpracę w celu zapewnienia klientom usług telekomunikacyjnych dostępu do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 na kanałach Eurosportu. Igrzyska olimpijskie w Paryżu potrwają od 26 lipca do 11 sierpnia 2024 roku. Dzięki obecności kanałów pop-up Eurosportu – siedmiu HD i jednego 4K – w ofercie INEA, fani sportu będą mogli śledzić ponad 830 godzin transmisji z Paryża w najlepszej jakości obrazu i dźwięku.

15.02.2024 | przeczytano: 422 razy
Zoo24.pl współpracuje z krakowską agencją Harbingers

Zoo24.pl, jeden z wiodących sklepów internetowych oferujących szeroki asortyment produktów dla zwierząt, nawiązał współpracę z agencją Harbingers. Współpraca ta ma na celu zwiększenie efektywności kampanii PPC obejmujących — Google Ads, Facebook Ads oraz Instagram Ads.

14.02.2024 | przeczytano: 267 razy
Fujifilm podsumowuje targi Remadays Warsaw 2024

Innowacyjne maszyny i ciekawe aplikacje oraz możliwości na lepszy biznes w czasach ogromnej konkurencji – to najważniejsze elementy, jakie zaprezentowała na stoisku firma Fujifilm wraz ze swoim partnerem – firmą MK Press setkom gości z różnych stron świata podczas targów RemaDays Warsaw 2024. Wydarzenie odbywało się od 30 stycznia do 2 lutego w centrum Ptak Expo w Nadarzynie k. Warszawy i zakończyło się dla firmy ogromnym sukcesem – sprzedana maszyna Revoria, wiele rozpoczętych rozmów handlowych i bardzo duże zainteresowanie prezentowaną ofertą, przede wszystkim wydrukami pochodzącymi z maszyn Fujifilm. Na żywo na stoisku firmy pracowały urządzenia: Revoria Press PC1120, Apros Pro oraz Acuity Prime Hybrid LED UV. Odwiedzający je goście mogli zapoznać się również z możliwościami maszyny Jet Press 750 HS – inkjetowej maszyny drukującej w formacie B2 na bazie tuszy wodnych. Firma już dziś zapowiada kolejne ciekawe wydarzenie, jakie będzie organizowane dla klientów w dniach 19 - 20 marca, gdzie będzie można zobaczyć w pracy „na żywo” pierwszą na świecie arkuszową maszynę tonerową drukującą w formacie B2 - Revoria Press GC 12500, której wydruki również były prezentowane podczas targów RemaDays Warsaw.

14.02.2024 | przeczytano: 546 razy
Coca-Cola: przepis na prawdziwą magię w święto pizzy

Podobnie jak w ramach zeszłorocznej kampanii, również w jej najnowszej odsłonie, marka inspiruje do tworzenia wyjątkowych chwil, a tym samym nowych wspomnień, podczas wspólnych posiłków oraz celebrowania prawdziwej magii. Jaki ma na nią przepis? Dobre towarzystwo, zimna Coca-Cola Zero lub Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny oraz pyszne jedzenie, którym można się dzielić z innymi – takie jak pizza obchodząca 9 lutego swoje święto.

12.02.2024 | przeczytano: 264 razy
IAB Howto: Efektywne kampanie w erze nowych technologii i AI

Ostatnie lata w branży marketingowej to dynamiczny rozwój szczególnie w obszarze digitalu, a także ciągła adaptacja do zmieniających się technologii. A to z kolei rodzi potrzebę tworzenia niestandardowych, dostosowanych do nowych warunków strategii marketingowych. Jak nadążyć za wszystkimi zmianami i prowadzić skuteczne kampanie digitalowe w erze nowych technologii i AI? Przede wszystkim należy obserwować branżę i śledzić trendy w sposób kompleksowy. Dlatego też Grupy Robocze IAB Polska połączyły siły i podczas pierwszego IAB HowTo w tym roku przedstawią aktualną wiedzę zarówno z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, jak i public relations, content marketingu czy programmatic. Już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań w onlinie.

11.02.2024 | przeczytano: 357 razy
Awans w agencji OBTK

Z początkiem lutego b.r. Adrian Moliński z zespołu Social Media agencji On Board Think Kong awansował na stanowisko Account Managera.

11.02.2024 | przeczytano: 336 razy
1 2 3
Strona 1/173 (artykułów: 1725)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764