logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SentiOne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Jagoda Prętnicka-Markiewicz w Sec Newgate CEE

Jagoda Prętnicka-Markiewicz dołączyła do zespołu SEC Newgate CEE jako nowa Account Director. To kolejne wzmocnienie agencji w obszarze doradztwa i obsługi projektów korporacyjnych, a także inwestycja w analitykę social media w kontekście badania reputacji.

08.08.2023 | przeczytano: 479 razy

Od 3 miesięcy w polskim internecie systematycznie rośnie liczba wypowiedzi na temat popularnych kierunków wakacyjnych wyjazdów - Grecji, Turcji, Egiptu, Bułgarii i Hiszpanii - najczęściej w kontekście porównania cen wakacji w kraju i za granicą. Jeśli chodzi o linie lotnicze, to największą popularnością w rozmowach Polaków cieszą się LOT, Ryanair i Wizzair, a chociaż liczba wypowiedzi na ich temat również rośnie wraz ze zbliżaniem się wakacji, to głównym kontekstem rozmów jest otwarte w kwietniu lotnisko w Radomiu.

23.06.2023 | przeczytano: 278 razy

Polski SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił aktualizowany codziennie ranking 100 najpopularniejszych marek w Internecie SentiCharts. Oprócz zestawienia ogólnego dostępne są również listy top 10 w dwunastu kategoriach. SentiCharts są dostępne dla każdego za darmo i obejmują również informacje takie jak sentyment wokół marki czy stosunek liczby wypowiedzi pozytywnych do negatywnych. Dotychczas tego typu informacje były trudne do uzyskania, a podobne zestawienia publikowane wyłącznie w ujęciu miesięcznym lub rocznym. SentiCharts pozwalają m.in. śledzić na bieżąco efekty działań firm - np. pozycje marek Only Bio i E. Wedel w swoich branżach znacząco wzrosły po ogłoszeniu współpracy, a Motorola po wypuszczeniu na rynek nowego smartfona podskoczyła w rankingu ogólnym o sześć miejsc.

21.04.2023 | przeczytano: 465 razy

Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei dla Rocket Science, które wywodzi się z branży technologicznej, to kolejny projekt związany z lifestylem, zdrowiem i ekologią.

06.02.2023 | przeczytano: 823 razy

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i pracuje nad silnikami dla francuskiego, włoskiego i ukraińskiego. Rozwinęła też możliwość integracji botów z innymi platformami - m.in. Facebookiem, Messengerem i WhatsAppem.

30.01.2023 | przeczytano: 536 razy
O Biedronce Polacy rozmawiają na Facebooku i TikToku, na Instagramie o Dino

Według rankingu sieci handlowych Polacy najczęściej kupują w Lidlu, ale w Internecie zdecydowanie najchętniej rozmawiają o Biedronce, jak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. Kolejne miejsca zajęły Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan. Wysoki wskaźnik Influence Score osiągają treści publikowane przez Lidl na kanale YouTube. Na TikToku aż 65 proc. wypowiedzi o sieciach handlowych należy do Biedronki.

19.12.2022 | przeczytano: 445 razy

Bartosz Baziński, programista, założyciel firmy technologicznej SentiOne, która od 11 lat buduje zaawansowane modele sztucznej inteligencji do monitorowania internetu i automatyzacji obsługi klienta i od początku swego istnienia zainwestowała w nie już 42 mln zł.

19.12.2022 | przeczytano: 637 razy
Seriale kształtują trendy

Jesienią 2020 w Netflixie miała miejsce premiera „Gambitu królowej”. Wraz z zaostrzaniem przepisów związanych z pandemią, VOD stało się światowym dystrybutorem rozrywki, a miniserial szybko zaczął zdobywać coraz większą popularność. W ciągu pierwszych 28 dni od premiery obejrzały go ponad 62 miliony widzów.

21.10.2022 | przeczytano: 341 razy
Nowa funkcja Sentione pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym

Polski SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił nową funkcję - SentiOne Insights. Pozwala ona błyskawicznie wygenerować szybkie podsumowanie kluczowych informacji na temat wskazanej marki za dany okres, co przyspieszy pracę marketerów i ułatwi zapanowanie np. nad kryzysem wizerunkowym. W ramach testowania nowej funkcji SentiOne sprawdził, które marki z branży modowej cieszyły się najwyższym Brand Health Index w ostatnim miesiącu.

17.10.2022 | przeczytano: 729 razy
Nowy ranking popularności e-commerce’ów od Sentione

Największą popularnością wśród polskich Internautów spośród platform e-commerce’owych cieszy się Ceneo, a największą sympatią TaniaKsiazka.pl, jak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. W mediach natomiast najczęściej wymieniane są Allegro i Amazon. Aż 40 proc. wypowiedzi na temat serwisów sprzedających online pochodzi z Twittera.

03.10.2022 | przeczytano: 1291 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764