logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shootme: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
You Got This – Adidas wspiera lokalnie

Tegoroczna kampania marki adidas pod hasłem “You Got This” eksploruje temat presji w sporcie. Identyfikuje momenty presji i pokazuje, jak cudze oczekiwania wpisują się w osobiste przeżycia. W pierwszym z cyklu filmów adidas przedstawia poruszającą opowieść o wsparciu, które w przychodzi z nieoczekiwanego miejsca.

09.04.2024 | przeczytano: 188 razy
Lokalna odsłona kampanii „Run Your Way” New Balance

New Balance kontynuuje działania związane z tegoroczną odsłoną kampanii ‘ Run Your Way’. Oprócz globalnych bohaterów, marka chce również zaprezentować lokalnych biegaczy oraz ich wyjątkowe historie. Łączy ich jedno: biegają, ale dla każdego z nich ta aktywność ma inne znaczenie i każdy z nich robi to na własnych zasadach.

22.03.2024 | przeczytano: 334 razy
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie

Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.

25.09.2023 | przeczytano: 714 razy
Youtube Works: zwycięzcy konkursu zachęcają do zgłoszeń w najnowszym spocie

Trwają zgłoszenia do trzeciej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards, w którym jury oceni i wyróżni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube. Do zgłoszeń zachęcają zwycięzcy poprzedniej edycji w najnowszym spocie.

22.08.2023 | przeczytano: 592 razy
Golden Arrow 2023 dla Nic co ludzkie nie jest nam obce

W czwartek, 22 czerwca, odbyła się finałowa gala konkursu Golden Arrow 2023, podczas którego jury oceniło pomysły i efekty polskich kampanii zrealizowanych w minionym roku. Konkursowi przyświeca idea promowania wyróżniających się praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych, które mogą stanowić wzór oraz inspirację dla innych z branż. Dla Fundacji Avalon oraz Agencji Nie Do Ogarnięcia (ANDO) wieczór okazał się być pasmem sukcesów. Kampania “Nic co ludzkie nie jest nam obce" została nagrodzona wyróżnieniem w kategorii non-profit oraz złotą statuetką Golden Arrow w kategorii kampania idei!  

30.06.2023 | przeczytano: 707 razy

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.

03.11.2022 | przeczytano: 730 razy
Kampania Ballantine’s: Vito Bambino i Guzior we wspólnym kawałku

Po sukcesie ostatniej odsłony kampanii „Tak To Robię”, marka Ballantine ‘s wraca z nowym materiałem dla fanów nieoczywistych duetów. Tym razem do współpracy zaprosiła znanego ze sceny alternatywnej Vito Bambino i rapera GUZIORA. Ich singiel o tajemniczym tytule „Chabo” [czyt. czabo] opowiada o sile niezależności, a teledysk z udziałem artystów skrywa QR cody, które przenoszą konsumentów do ekskluzywnych treści mówiących więcej o samych twórcach.

16.09.2022 | przeczytano: 1578 razy

Klip do utworu „Żar” PRO8L3M-u i Brodki został doceniony przez jury konkursu polskich wideoklipów - PL Music Video Awards i nagrodzony w kategorii Hip-Hop. Za strategię i koncept kreatywny kampanii „Tak To Robię” dla marki Ballantine’s - w ramach której powstał utwór - odpowiada agencja VMLY&R.

04.02.2022 | przeczytano: 510 razy

W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) agencja VMLY&R Poland zdobyła 15 nagród i zajęła pierwsze miejsce w rankingu kreatywności polskich agencji.

06.12.2021 | przeczytano: 570 razy

Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. VMLY&R Poland zdobyła ich najwięcej spośród wszystkich agencji. Zwycięzców poznamy już 26 listopada.

13.11.2021 | przeczytano: 606 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764