logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Shortlist Consulting: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Partnerski PRzetarg w kampanii ZFPR

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczyna kampanię „Partnerski PRzetarg”, której celem jest nie tylko promocja najlepszych praktyk przetargowych w branży PR, ale przede wszystkim edukacja rynku w zakresie prowadzenia efektywnych przetargów PR, korzystnych dla wszystkich zaangażowanych stron. Inicjatywa ta jest odpowiedzią na wyniki badania przeprowadzonego wśród agencji członkowskich ZFPR, które ujawniło obszary wymagające usprawnienia w procesach przetargowych.

16.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 423 razy
Jak realizować kampanie marketingowe w duchu ESG?

W jaki sposób pomagać mądrze? Jak skutecznie realizować zrównoważone działania w dobie ESG? W którym kierunku powinny one zmierzać, aby sprostać wymaganym zmianom w raportowaniu pozafinansowym? Te pytania stały się punktem wyjścia do dyskusji z przedstawicielami działów marketingu polskich firm, podczas kolejnego spotkania z cyklu CMO Breakfast by Shortlist, którego partnerem był UNICEF Polska. Kwestie klimatyczne, społeczne, jak i te z obszaru ładu korporacyjnego są bowiem ważne zarówno dla przedsiębiorstw, jak i społeczeństwa. Spotkanie to jeden z elementów kampanii „UNICEF dla Biznesu”, która ma pozwolić firmom i marketerom lepiej radzić sobie z wyzwaniami dotyczącymi tych obszarów.

30.03.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 896 razy
Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń

Dziś naukowy marketing nie daje konsumentom żadnych szans wolnego wyboru.

To umiarkowanie optymistyczny wniosek, podsumowujący zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod tytułem „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.”

16.12.2022 | Z rynku | przeczytano: 686 razy
Czy marketing w Polsce jest gotowy na metaverse?

70% respondentów, którzy wzięli udział w badaniu stanowili szefowie działów marketingu, a 40% zadeklarowało, że udział wydatków na digital w ich budżetach marketingowych wynosi +50%.

21.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 633 razy
Shortlist Consulting, Ancymony, Havas Media Group i Wavemaker kontra COVID-19

Branża marketingowa ponad podziałami wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”. Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających codziennie na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach. W projekt zaangażowali się: Shortlist Consulting, agencja Ancymony (dawniej Schulz brand friendly), Havas Media Group i Wavemaker.

23.02.2021 | Z rynku | przeczytano: 991 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W ubiegłym tygodniu odbył się cykl wydarzeń online: dwie debaty i trzy spotkania tematyczne o biznesie i marketingu na czas powrotu do nowej normalności. W ciągu pięciu dni eksperci z dziedzin takich jak ekonomia, media, reklama czy technologia, podzielili się swoją wiedzą, spostrzeżeniami i przykładami dotyczącymi potrzeb biznesu i jego odbiorców – konsumentów oraz skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu COVID-19 na marki.

09.06.2020 | Z rynku | przeczytano: 964 razy

4 czerwca odbyło się webinarium „Dialog – narzędzie dla odważnych” – czwarta z pięciu części z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.

08.06.2020 | Z rynku | przeczytano: 501 razy

1 czerwca odbyła się debata „Marketing w #new normal” – pierwsza część z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.

08.06.2020 | Z rynku | przeczytano: 607 razy

2 czerwca odbyło się webinarium dotyczące oglądalności TV i VOD w czasie pandemii. To już drugie spotkanie z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji Business Insider i Brief.

08.06.2020 | Świat mediów | przeczytano: 438 razy

3 czerwca miało miejsce kolejne spotkanie z cyklu Brand Survival Kit, organizowane przez Dentsu Aegis Network Polska wraz z Shortlist Consulting pod patronatem redakcji Business Insider i Brief. Webinarium odbyło się pod hasłem „eKonsument – co polacy robią w sieci?”.

08.06.2020 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 581 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764