logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sigma Bis: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43

Alior Bank intensyfikuje działania marketingowe wspierające promocję Alior Konta dla klientów indywidualnych, rozszerzając je o nowe kanały komunikacji. Do dotychczasowych aktywności medialnych dołączyły kampania OOH oraz kampania radiowa. 

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 157 razy
Alior Bank promuje konto dla klientów indywidualnych

Wystartowała kampania marketingowa promująca Alior Konto. Działania mediowe zostały zaplanowane tak, aby w oparciu o synergię kanałów komunikacji, skutecznie zbudować wizerunek Alior Banku i świadomość nowej oferty. 

07.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 279 razy
Odważne działanie w kampanii Pekao

Bank Pekao startuje z najnowszą kampanią zachęcającą klientów do oszczędzania. Komunikacja reklamowa wspiera sprzedaż Konta Przekorzystnego z Kontem Oszczędnościowym oraz Okazjami z Żubrem. Prowadzenie rachunku w Pekao to szereg korzyści oraz innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym łatwiej jest podejmować odważne decyzje i śmielej patrzeć w przyszłość.

09.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 371 razy
Bank Pekao z kampanią pożyczki gotówkowej

„Pożyczka wygodnie i szybko” – pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online.

17.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 475 razy
PZU promuje wiedzę o cyberbezpieczeństwie

Jedynie 4% Polaków deklaruje, że czuje się całkowicie bezpiecznie w Internecie – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie PZU. Ubezpieczyciel rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną „A kto tu się podszywa?”, aby promować wiedzę nt. sposobów ochrony przed cyberzagrożeniami.

13.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 684 razy
Pytanie „A co, jeśli…?” po raz kolejny w kampanii PZU

„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem PZU wystartował z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie. PZU zachęca do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie oraz bliskim ochrony życia i zdrowia. Ubezpieczyciel oferuje podstawowe ubezpieczenia, do których można dokupić ubezpieczenia dodatkowe, np. na wypadek ciężkich chorób, leczenia szpitalnego czy utraty sprawności w życiu codziennym.

10.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 349 razy
PZU z kampanią ubezpieczeń NNW dla studentów

1 października to dla każdego studenta start nowego roku akademickiego. Zajęcia na uczelni, nauka, praktyki, spotkania ze znajomymi – grafik studentów jest napięty i nie ma w nim miejsca na zmartwienia spowodowane nieprzyjemnymi zdarzeniami czy urazami. Warto więc pomyśleć o ochronie i zabezpieczyć swoje dorosłe dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków, do czego PZU zachęca w najnowszej kampanii ubezpieczeń NNW dla studentów.

01.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 507 razy
#AliorToMy - kampania employer brandingowa Alior Bank

Alior Bank wystartował z kampanią employer brandingową pod hasłem #AliorToMy. Działania promocyjne obejmujące nośniki outdoorowe, ruszyły w drugiej połowie września i będą realizowane w największych miastach Polski.

23.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 550 razy
„A co, jeśli…?” – PZU z nową kampanią

Ruszyła kampania wizerunkowo-produktowa promująca kompleksową ochronę PZU. Jest to pierwsza kampania ubezpieczyciela przygotowana w nowej odsłonie.

14.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 478 razy
Arkadiusz Kawecki na czele Działu Handlowego w Sigma Bis

Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.

06.06.2024 | Personalia | przeczytano: 756 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764