logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skąpiec.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Rynek reklamy w Polsce – lipiec 2023

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za lipiec 2023.

14.08.2023 | przeczytano: 1158 razy
Monika Witoń dołącza do HRK jako Head of Marketing & PR

Monika Witoń, jako Head of Marketing i PR, pokieruje zespołem komunikacji HRK S.A.

14.05.2021 | przeczytano: 456 razy

Skąpiec.pl nawiązał współpracę z LeaseLink. Użytkownicy Skapiec.pl przy poszczególnych ofertach mogą zobaczyć specjalne oznaczenie „Weź leasing” oraz ukończyć e-proces kredytowy w kilkanaście minut. Usługa leasingowa jest dostępna całą dobę i przez cały tydzień.

08.06.2020 | przeczytano: 364 razy

Według badań Gemius/PBI z kwietnia br., porówywarka cen Skąpiec.pl zgromadziła 3,25 mln realnych użytkowników w porównaniu do 2,37 mln RU w roku ubiegłym. Stanowi to wzrost o 37 proc. rok do roku, co plasuje Skąpiec.pl na pierwszym miejscu wśród porównywarek cen w Polsce, jeśli chodzi o dynamikę wzrostu liczby użytkowników odwiedzających serwis. W kwietniu br. Skąpiec.pl odnotował 6,7 mln sesji w stosunku do 3,9 mln w roku ubiegłym, co oznacza 72-proc. wzrost rok do roku (Google Analytics, IV’19-IV’20).

19.05.2020 | przeczytano: 441 razy

Dane z Google Analytics wskazują rekordowe wyniki Skąpiec.pl w kwietniu br. Serwis notuje wzrosty nawet o ponad 80 proc. rok do roku. W ostatnich tygodniach użytkownicy przejawiają realne intencje zakupowe, czego odzwierciedleniem jest znaczny wzrost konwersji w serwisie Skąpiec.pl.

27.04.2020 | przeczytano: 437 razy
Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy – platformę monetyzacji dla e-biznesu

Ringier Axel Springer Polska wprowadza na rynek Moneteasy, innowacyjną platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze na polskim rynku tak kompleksowe rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w Internecie. Moneteasy, z uwagi na swój zasięg jest wartościowym rozwiązaniem, zarówno dla wydawców i sklepów internetowych, jak również ich klientów.

29.03.2019 | przeczytano: 536 razy

Onet, będący częścią Ringier Axel Springer Media AG, sfinalizował dziś transakcję kupna 80 proc. udziałów w firmach Skąpiec.pl i Opineo.pl

29.05.2014 | przeczytano: 1235 razy
Własna fotoksiążka: Promocja i kampania Samsung Galaxy S4 Zoom

Do 31 stycznia 2014 r. nabywcy nowego Samsung GALAXY S4 Zoom odbiorą kod uprawniający do otrzymania gratis fotoksiążki, stworzonej na podstawie zdjęć zrobionych aparatem w smartfonie.

19.11.2013 | przeczytano: 1151 razy

W Krajowym Rejestrze Sądowym powstał prawomocny wpis Izby Gospodarki Elektronicznej – izby gospodarczej założonej przez podmioty branży internetowej - sklepy internetowe, platformy e-commerce, operatorów płatności online, firmy świadczące usługi społeczeństwa informacyjnego oraz udostępniające w sieci treści cyfrowe.

28.08.2013 | przeczytano: 818 razy
Start kampanii promującej Samsung Galaxy S 4

26 kwietnia ruszyła kampania promując najnowszy flagowy smartfon Samsung GALAXY S 4. Hasło przewodnie „Life companion”, nawiązuje do funkcjonalności tego niezwykle zaawansowanego telefonu, który stworzono po to, żeby przybliżyć świat i pomóc każdemu w radzeniu sobie z coraz bardziej intensywnym stylem życia. Ten etap ogólnopolskiej kampanii wspierającej działania sprzedażowe potrwa do końca sierpnia.

03.05.2013 | przeczytano: 820 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764