logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skyn: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9

Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.

01.12.2021 | przeczytano: 431 razy
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu: „Stay and f*** at home”

Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.

01.04.2020 | przeczytano: 1088 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Skyn ratuje intymność w kampanii „Save Intimacy”Zobacz wideo

Stała obserwacja najnowszych trendów i zachowań społecznych pozwoliła na dołączenie nowego wątku do komunikacji marki SKYN, która prowadzona jest niezmiennie od 2015 r. i porusza się w obrębie hasła „Feel everything. Poczuj wszystko”. Dzięki analizie zebranych danych, możliwe było postawienie tezy, że coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. SKYN zadaje więc pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii - gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?

19.07.2018 | przeczytano: 1782 razy
Skyn eksperymentuje z wykorzystaniem sportowej odzieży konceptualnej

Producent marki prezerwatyw premium wystartował z kampanią wizerunkową. Za realizację działań PR i social media odpowiada Agencja Reklamowa S4.

21.07.2016 | przeczytano: 543 razy

Agencja buzz. będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych dla marki prezerwatyw SKYN, w ramach realizacji kampanii „Skyn - Feel Everything - Poczuj Wszystko”.

06.05.2016 | przeczytano: 824 razy
Dokąd zabierzesz ekipę? Konkurs konsumencki Unimil Skyn

Dokąd zabrać ekipę najbliższych przyjaciół? Na imprezę w rozrywkowym Amsterdamie? Czy na białe szaleństwo w jednym z największych snowparków w Europie? Przed takim wyborem stanie osoba, która zdobędzie główną nagrodę w  konkursie organizowanym przez markę Unimil SKYN.

02.11.2015 | przeczytano: 1987 razy
Akcja Unimil Skyn: Zrobiliśmy TO w sercu Warszawy!

Na czym polegała rewolucja seksualna? To nie tylko odważne stroje, skandalizujące filmy, szalone festiwale muzyczne i podziw dla nagości, ale przede wszystkim przyznanie, że seks jest przyjemnością. Unimil SKYN idzie jeszcze o krok dalej, całkowicie rewolucjonizując doznania, jakie oferuje seks z prezerwatywą. A, że dobrych zmian nie warto odkładać w czasie, to świętowanie Walentynek z Unimil SKYN odbyło się już 13-tego lutego w Warszawie.

18.02.2012 | przeczytano: 3723 razy

W sierpniu ruszyła w Internecie promocja „Wakacyjny Flirt” marki Unimil SKYN, realizowana przez Agencję Reklamową S4. „Wakacyjny Flirt” to zabawa pozwalająca na poflirtowanie online z wybraną postacią oraz wygranie atrakcyjnych nagród. Akcja rozpoczęła się 20 sierpnia i będzie trwała do 30 września.

29.08.2011 | przeczytano: 1625 razy
S4 z akcją promocyjną dla marki Unimil

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla marki Unimil akcję promocyjną ''Wygraj NIC'', która będzie trwała do 10 lipca. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu wygranego przez S4.

24.05.2011 | przeczytano: 3209 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764