logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smart Kid: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Samsung edukuje o cyberbezpieczeństwie, w świecie Robloxa

Stacja Galaxy to pierwsza gra edukacyjna stworzona we współpracy z nauczycielami na platformie Roblox, która wprowadza najmłodszych w tajniki bezpieczeństwa w cyfrowym świecie w ramach programu edukacyjnego Samsung.

12.03.2024 | przeczytano: 278 razy
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”

Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.

27.01.2021 | przeczytano: 420 razy
Sprytny dzieciak kontra drogówka w nowej reklamie Smart Kid Belt

Rozpoczyna się kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt zastępującego fotelik samochodowy. Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.

27.12.2018 | przeczytano: 1125 razy
Dzieci w mobilnym świecie – raport „SmartKids”

Śmiało możemy powiedzieć, że smartofny i tablety są wszechobecne w naszym dorosłym życiu. Warto się jednak zastanowić, jakie znaczenie mobile ma dla dzieci. W końcu najmłodsi najczęściej wykorzystują urządzenia przenośne do rozrywki albo nauki, czyli w nieco inny sposób niż dorośli. Dzieci w mobile są całkowicie odrębną grupą, którą należy analizować w zupełnie inny sposób. Digital Virgo i Comecode, we współpracy z Mobile Institute przeprowadzili pierwsze w Polsce badanie poświęcone dzieciom w mobilnym świecie, czego owocem jest raport „SmartKids”. Wyniki badania pokazują wreszcie jakimi użytkownikowi są najmłodsi, którzy do tej pory byli pomijani w wielu zestawieniach.

09.08.2016 | przeczytano: 902 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764