logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Snickers: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Kamikaze wzmacnia kreację, Artur Sztarbało jako Creative Director

Pracę w agencji Kamikaze rozpoczyna Artur Sztarbało. Obejmuje funkcję Creative Directora, będzie pracował w warszawskim biurze agencji.

21.09.2022 | przeczytano: 312 razy
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki

Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.

30.06.2022 | przeczytano: 679 razy
Nowe oblicze kultowej kampanii Snickers

Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym.

17.05.2022 | przeczytano: 416 razy
Nowa kampania Snickers

Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą.

17.01.2022 | przeczytano: 467 razy
Zaspokój głód przyjemności z batonem Snickers Creamy Peanut Butter

Kiedy jesteś głodny, robi się nieprzyjemnie? O niezręcznej sytuacji podczas przyjacielskiego spotkania i o tym, jak z niej wybrnąć, opowiada najnowszy spot promocyjny batona Snickers Creamy Peanut Butter. Bo jak już dobrze wiemy, głodni nie jesteśmy sobą.

09.09.2021 | przeczytano: 607 razy
Snickers na Pol’and’rock Festival 2021

Spragnieni wrażeń? Podczas tegorocznej edycji Pol’and’Rock z pewnością ich nie zabraknie. I nie chodzi tylko o te muzyczne! Jednym ze sponsorów wydarzenia po raz kolejny został Snickers. W specjalnej strefie marki na odwiedzających czekać będzie platforma, która dostarczy głodnym emocji uczestnikom nieoczekiwanych wrażeń.

14.07.2021 | przeczytano: 445 razy
Studio Snickers i Jürgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku

W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje. Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków –  a razem z nimi marka Snickers.

07.06.2021 | przeczytano: 324 razy
Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim

Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego batona.

17.05.2021 | przeczytano: 445 razy
Snickers rozpoczyna współpracę z Jürgenem Kloppem

Mars Wrigley ogłosił, że marka Snickers nawiązuje współpracę z legendarnym trenerem Jürgenem Kloppem w ramach nowej kampanii skoncentrowanej na tematyce piłki nożnej.

26.02.2021 | przeczytano: 689 razy
Weź to na chrupko – startuje kampania Snickers Crisp

12 października rusza kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Ta wyjątkowa propozycja od Mars Wrigley charakteryzuje się przede wszystkim niezwykłą chrupkością. W opakowaniu Snickers Crisp znajdują się dwie porcje, z których każda ma jedynie 97 kcal. Snickers Crisp zwraca uwagę również niebieskim opakowaniem, które wyróżnia produkt na sklepowej półce. Działania reklamowe będą realizowane pod hasłem: “Weź to na chrupko” i potrwają do grudnia 2020.

13.10.2020 | przeczytano: 2202 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764