Dokładnie 10 lat temu pojawiła się polska wersja językowa Facebooka, niezmiennie najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. W Polsce platforma ma już ponad 16 mln aktywnych użytkowników. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy – dzięki rozbudowanym opcjom reklamowym jest to jeden z najbardziej wszechstronnych typów reklamy. Dlatego użytkownicy mogą się spodziewać, że Facebook będzie wkraczać w kolejne sfery ich życia. Konkurencji z jego strony powinny się obawiać polskie serwisy aukcyjne czy służące do zamawiania jedzenia online.
15.05.2018 | przeczytano: 971 razyInternauci po 65. roku życia spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych. Nie tylko szukają kontaktu z bliskimi, ale też konsumują treści związane z ich zainteresowaniami.
22.01.2018 | przeczytano: 968 razyNie każdy zbłąkany wędrowiec będzie miał odwagę zapukać do Twoich drzwi. Nie czekaj na to i zaproś go pierwszy – samotnego sąsiada lub krewną. Niech w tym roku dodatkowe miejsce przy stole nie będzie puste – to główne przesłanie akcji #PodzielSięŚwiętami. „Wypełnij to puste miejsce i pustkę w czyimś życiu miłością” – zachęca pomysłodawca projektu.
21.12.2017 | przeczytano: 906 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |