logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Socialyse: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Douglas zaprasza do walentynkowego świata z Basią Kurdej-Szatan i Rafałem Szatanem

Douglas startuje z kampanią walentynkową. W ramach współpracy powstało video, obrazujące szczęście, radość i miłość Basi i Rafała, wspierane storytellingową aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz pary celebrytów (Instagram i Facebook). Kampania podzielona jest na fazy tease and reveal. Celebryci są ponadto twarzami kampanii, która promuje specjalną, walentynkową ofertę – 2 zapachy w cenie 199 zł.

05.02.2020 | przeczytano: 486 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Havas Media z kampanią perfum Elizabeth Arden White Tea

W dniu 23 lipca rozpoczęła się nowa kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

26.07.2019 | przeczytano: 432 razy
Nowy rozdział Grupy Havas na polskim rynku

Wraz z początkiem maja Havas Media Group oraz Havas Creative Group zmieniły siedzibę i obecnie mieszczą się wspólnie w biurowcu Moje Miejsce w Warszawie. Przeprowadzka jest związana z procesem integracji kompetencji Havas w ramach strategii Havas Village.

30.05.2019 | przeczytano: 274 razy
Za nami 12. edycja Havas Group Conference

Zakończyła się 12. edycja Havas Group Conference „Make a meaningful difference”, na której przedstawiciele świata marketingu, mediów i technologii mówili o znaczeniu komunikacji marek w kontekście badania Meaningful Brands, wg którego gdyby nagle 82% marek zniknęło z naszego rynku nic by się nie stało.

28.05.2019 | przeczytano: 275 razy
Walentynki w Douglas #loveisthegreatestgift

Perfumerie Douglas rozpoczęły nietypową akcją walentynkową pod hasłem „Love is the greatest gift”, której bohaterami jest para influencerów – Fitlovers. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

01.02.2019 | przeczytano: 344 razy
Świąteczna kampania Perfumerii Douglas

Pod hasłem „#believeinangels” wystartowała kampania świąteczna Perfumerii Douglas, w której gwiazdą spotu telewizyjnego jest znana brytyjska modelka i aktorka Cara Delevigne. Kampania tv obejmuje stacje ogólnopolskie i tematyczne.

04.12.2018 | przeczytano: 384 razy
Wystartowała digitalowa kampania promocyjna Lips Up

Wczoraj, w mediach online, rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca serum powiększające usta Lips Up. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

17.10.2018 | przeczytano: 530 razy

Douglas zakończył przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w którym zwyciężył Havas Media oraz BRASIL. Dom mediowy jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce Socialyse, zespołu specjalistów komunikacji społecznościowej w Havas Media Group. Agencja BRASIL z kolei, odpowie za działania 360 stopni. Douglas rozpoczyna współpracę z nowymi agencjami wraz ze startem nowej strategii wizerunkowej.

15.08.2018 | przeczytano: 389 razy
Podsumowanie Havas Media Group Conference

Wczoraj odbyła się 11. edycja Havas Media Group Conference pod hasłem: Are you ready to change? Przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.

24.05.2018 | przeczytano: 481 razy
Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24

Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.

18.05.2017 | przeczytano: 286 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764