logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solal Marketing Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23

Zgłoszenia z 16 krajów z całej Europy, profesjonalne jury złożone z 25 specjalistów branży i sukces Atrium European Real Estate – właściciela, dewelopera i zarządcy świetnie prosperujących na rynku centrów handlowych. Za nami wyniki Solal Marketing Awards 2022 przyznawanych przez European Council of Shopping Places, a wśród nich wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności dla CH Focus w Bydgoszczy.

28.10.2022 | przeczytano: 533 razy
Manufaktura triumfuje na European Solal Marketing Awards 2022, zdobywając aż 3 statuetki

Konkurs European Solal Marketing Awards powrócił po pandemicznej przerwie. Na tegorocznym rozdaniu najbardziej prestiżowych europejskich nagród w dziedzinie marketingu centrów handlowych wielki sukces odniosła Manufaktura, zarządzana przez APSYS Polska. Jako jedyna w Polsce została uhonorowana dwoma złotymi statuetkami oraz jedną srebrną.

28.10.2022 | przeczytano: 749 razy

Dwa projekty zrealizowane przez Valkea dla Manufaktury i Bonarki otrzymały odpowiednio złotą i srebrną nagrodę w międzynarodowym  konkursie ECSP European Solal Marketing Awards 2022. Jury konkursu doceniło odważne pomysły, ogromną kreatywność i perfekcyjne wykonanie tych bardzo wymagających projektów.

19.10.2022 | przeczytano: 941 razy
Apsys: 5 nominacji do ICSC Solal Marketing Awards 2019

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych ICSC ogłosiła finalistów tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Podobnie jak w ubiegłym roku, w gronie nominowanych do głównych nagród ponownie znalazły się centra handlowe zarządzane przez Apsys Polska. Manufaktura, Posnania i Galeria Katowicka mają szansę na aż pięć statuetek w 4 kategoriach: Corporate Social Responsibility, Customer Service, Tactical Activation oraz Public Relations.

27.07.2019 | przeczytano: 1126 razy
Projekty Valkea wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych

Aż dwa projekty realizowane przez agencję Valkea zostały wyróżnione podczas finałowej gali 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards 2018. W kategorii Magazyn Centrum Handlowego Roku 2018 wygrał Magazyn Klif, jeden z najwyższej jakości magazynów, tworzonych na polskim rynku dla centrów handlowych. Jury przyznało również specjalne wyróżnienie dla edukacyjno-rozrywkowego projektu „Alejka Ciekawostek” realizowanego w Centrum Handlowym Promenada.

15.10.2018 | przeczytano: 478 razy
Galeria Katowicka z prestiżową nagrodą ICSC Solal Marketing Awards

Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona w tegorocznej edycji jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych - ICSC Solal Marketing Awards. Jury konkursu doceniło koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając katowickiemu Centrum statuetkę Silver Solal Award w kategorii „Sales Activation”.

05.10.2018 | przeczytano: 927 razy
Złota nagroda ICSC Solal Marketing Awards 2018 dla Valkea za projekt „Alejka Promenady”

Projekt „Alejka Promenady” zrealizowany przez Valkea dla Centrum Handlowego Atrium Promenada w Warszawie otrzymał złotą nagrodę w międzynarodowym konkursie ICSC Solal Marketing Awards 2018. Realizacja została wyróżniona spośród ponad 200 zgłoszonych projektów z całego świata. Uroczysta Gala odbyła się 27 września 2018 r. w Amsterdamie.

01.10.2018 | przeczytano: 1047 razy
Supersam z szansą na kolejny Złoty Solal

Dom Handlowy Supersam w Katowicach już po raz drugi znalazł się w gronie finalistów jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingu centrów handlowych Europy i Afryki Południowej – ICSC Solal Marketing Awards. Tym razem centrum powalczy o nagrodę w kategorii Sales Activation, za kampanię aktywizacji sprzedaży Loteria Samoobsługowa. Organizatorami akcji był DH Supersam oraz Firma Reklamowa KUC.

04.07.2018 | przeczytano: 568 razy
Złoty Solal za kampanię otwarcia DH Supersam

Katowicki Supersam, dom handlowy należący do Griffin Real Estate i zarządzany przez firmę Knight Frank, to jedyne polskie centrum handlowe nagrodzone w tegorocznym finale konkursu ICSC Solal Marketing Awards.

15.06.2016 | przeczytano: 1174 razy
Bydgoszcz: CH Rondo finalistą konkursu Solal Marketing Awards

Centrum Handlowe RONDO w Bydgoszczy zostało finalistą konkursu Solal Marketing Awards w kategorii „Otwarcie/Ekspansja/Przebudowa”.

13.04.2015 | przeczytano: 803 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764