logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solidarna Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Morawiecki, Duda i Dworczyk liderami sceny politycznej 2021 w mediach

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w 2021 roku politycy Prawa i Sprawiedliwości wypowiadali się w mediach ponad 3 razy częściej niż przedstawiciele opozycyjnej Koalicji Obywatelskiej, 14 razy częściej niż członkowie Lewicy i 23 razy częściej niż działacze Koalicji Polskiej. Najpopularniejsze medialnie osoby z tego okresu to Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda i Michał Dworczyk, którzy przez rok byli obecni we wszystkich środkach masowego przekazu aż 300 tys. razy. Dotarcie[1] ich wystąpień i przemówień wyniosło ponad 7,4 mld kontaktów. Wśród 20 najbardziej aktywnych medialnie polityków nie pojawiła się żadna kobieta.

19.08.2022 | przeczytano: 1083 razy
Podatkiem w reklamę, czyli kowal zawinił...

1,6 zł mld rocznie. Tyle chce uszczknąć z reklamowego tortu Solidarna Polska, proponując objęcie mediów podatkiem od reklam. „Media są słabsze, więc nie będą stawiały dużego oporu” – mówi „Dziennikowi Gazecie Prawnej” rozmówca z ugrupowania Zbigniewa Ziobry.

09.09.2020 | przeczytano: 763 razy (komentarzy: 3)
KRRiT: Partie polityczne w TVP? Rażące dysproporcje

Na podstawie przesłanych przez nadawców publicznych sprawozdań, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dokonała ilościowej analizy obecności partii politycznych, związków zawodowych i związków pracodawców w I i II kwartale 2016 roku.

06.09.2016 | przeczytano: 925 razy
Platforma podjęła walkę. Rekordowy wynik ugrupowania w mediach

Na czele zestawienia po jednomiesięcznej przerwie ponownie zagościła partia rządząca z rekordowym wynikiem 6,1 tys. publikacji. To wzrost o ponad 118 punktów proc. w stosunku do kwietnia – wynika z najnowszego badania „Scena Polityczna” wykonanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

08.07.2015 | przeczytano: 936 razy (komentarzy: 2)
Cisza przed wyborczą burzą?

Na dwa miesiące przed wyborami parlamentarnymi media są dosyć oszczędne w liczbie wzmianek na temat polityków i partii wyborczych. Odnośnie kluczowych ugrupowań w polskim rządzie w marcu pojawiło się 10,9 tys. materiałów – zaledwie 238 więcej niż w lutym. Natomiast liczba doniesień medialnych na temat samych liderów znacząco spadła – o 16,5 proc.

02.05.2015 | przeczytano: 1684 razy
Planowany miliard na inwestycje, nie na logo: Oświadczenie Rzecznika MSW

Solidarna Polska, mówiąc o tym, że 1 mld zł jest przeznaczony na logo policji, przez co brakuje pieniędzy na benzynę, podaje nieprawdziwe informacje i tym samym wprowadza opinię publiczną w błąd.

31.05.2013 | przeczytano: 1350 razy (komentarzy: 2)
Konkurs na logo Solidarnej Polski rozstrzygnięty: zamiast nagrody - zlecenie

Klub Solidarna Polska zaprezentował logo partii, która ma zadebiutować na zbliżającym się kongresie załozycielskim. Wbrew zapowiedziom, zamiast 5 tys. zł nagrody, autor zwycięskiego projektu otrzymał od Solidarnej Polski zamówienie na wykonanie „szerszej wizualizacji”, która będzie zaprezentowana w trakcie kongresu.

22.03.2012 | przeczytano: 4848 razy (komentarzy: 5)

Solidarna Polska ogłasza konkurs otwarty na projekt loga Solidarnej Polski, partii która powstanie dopiero 24 marca. Logo powinno ujmować takie elementy (wartości) jak: Polska, Rodzina, Wsparcie, Wspólnota, Współpraca, Bezpieczeństwo, Naród. Do wygrania 5 tys. zł.

08.03.2012 | przeczytano: 1683 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764