logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sotrender: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 80
Kto cię namierzył: Kampania badająca reklamę polityczną na Facebooku

Wraz ze startem kampanii wyborczej ruszyła kampania fundacji Panoptykon i ePaństwo „Kto cię namierzył”. Jej inicjatorzy zwracają uwagę na problem jawności działań propagandowych prowadzonych na Facebooku oraz związanych z nimi możliwości manipulacji. Zachęcają też użytkowników Facebooka do korzystania z wtyczki „Kto cię namierzył” i sprawdzania, kto chce wpłynąć na ich decyzje wyborcze.

13.08.2019 | przeczytano: 476 razy
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 671 razy

NOIZZ FOOD znalazł się na wiodącej pozycji wśród formatów wideo w swojej kategorii. Według wyników raportu CrowdTangle, 120 mln użytkowników wyświetliło materiały wideo NOIZZ FOOD w II kwartale 2019 r.

08.07.2019 | przeczytano: 181 razy
Płeć, e-mail i hobby - te dane osobowe ujawniamy najchętniej

Trzy czwarte użytkowników internetu nie wypisuje się z subskrypcji newsletterów i SMS-ów, o ile wcześniej wyrazili na nią zgodę - wynika z nowego raportu SMSAPI o komunikacji marek z klientami. Badanie pokazuje też, że chętnie udostępniamy firmom informacje o sobie, aby otrzymywać lepiej dopasowane oferty. Jednak niektórych danych osobowych wciąż wolimy pilnie strzec.

08.03.2019 | przeczytano: 147 razy
Jakiej komunikacji z markami chcą klienci?

Jesteśmy gotowi na dojrzałe relacje. Potrafimy zdradzić markom numer telefonu oraz wpuścić je do swoich mediów społecznościowych. W zamian chcemy być traktowani serio, dostawać spersonalizowane oferty, nie spam. Raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta” podpowiada firmom, czego powinny jak najszybciej nauczyć się o swoich klientach.

24.01.2019 | przeczytano: 291 razy
Social Customer Care – jego rola i znaczenie

Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care.

19.09.2018 | przeczytano: 343 razy

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce zbudował społeczność ponad 100 tys. subskrybentów na swoim kanale w serwisie YouTube. Bank plasuje się również w TOP10 firm różnych branż w Polsce, które mogą się pochwalić największą społecznością na tym kanale.

10.08.2018 | przeczytano: 312 razy
Semilac i Deezee łączą siły we wspólnym aliansie marketingowym

DeeZee.pl, lider sklepów internetowych oferujących kobiece obuwie, oraz Semilac, producent lakierów hybrydowych numer 1 w Polsce*, nawiązują współpracę i tworzą zintegrowaną kampanię digitalową skierowaną do kobiet. Obie marki odnoszą ogromne sukcesy angażując swoją społeczność w social media, dlatego cross-promocja pozwoliła na umocnienie silnej pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.

02.08.2018 | przeczytano: 577 razy
Podwójny sukces promocyjny SGGW

Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą o wysokiej pozycji SGGW w środowisku osób zajmujących się zawodowo promocją polskich uczelni. Tegoroczne wyróżnienie jest kolejnym sukcesem Biura Promocji i Biura Prasowego SGGW. W 2016 roku główną nagrodę otrzymała kampania "200 lat tradycji SGGW".

18.06.2018 | przeczytano: 252 razy
Semilac - Społeczność kluczem do bycia love brandem

Nie ma idealnej recepty na to, jak marka powinna działać w social media.  Na pewno kluczowa jest dobra strategia: odpowiednio dobrany, wysokiej jakości content, regularność publikowania i dobre pomysły. Nie można zapomnieć też o najważniejszym czynniku, dla którego jesteśmy obecni w social media – społeczność.

10.05.2018 | przeczytano: 1541 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 80)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764