logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spark Foundry: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
„Nie bierz urlopu od dobrych nawyków” – Blik promuje bezpieczne zachowania

BLIK wystartował z nową kampanią, tym razem skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.

03.07.2020 | przeczytano: 104 razy

Sieć stacji paliw Circle K ruszyła z akcją „Little Thank You”, która zachęca do doceniania pomocy, którą otrzymujemy od ludzi na co dzień. Swoją wdzięczność można wyrazić, wysyłając prezent od Circle K. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe.

20.05.2020 | przeczytano: 144 razy

Marka Crunchips - należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World - podjęła współpracę z dziennikarzami sportowymi tworzącymi Kanał Sportowy w serwisie Youtube: Michałem Polem, Tomaszem Smokowskim i Krzysztofem Stanowskim. Za pomysł kreatywny rozpoczętej właśnie kampanii, zakup i planowanie mediów, a także lokowanie produktów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe Polska.

07.04.2020 | przeczytano: 319 razy
Mikołaj Szwechowicz Ad Sales Managerem w biurze reklamy OLX

Jako Ad Sales Manager Mikołaj Szwechowicz będzie zarządzał w Biurze Reklamy Grupy OLX dziewięcioosobowym zespołem odpowiadającym za kontakty z klientami bezpośrednimi i domami mediowymi.

03.04.2020 | przeczytano: 408 razy
Publicis Groupe uruchamia serwis informacyjny o COVID-19

Serwis CMOInsider.pl, do czasu uporania się z pandemią koronawirusa, będzie poświęcony zmianom w marketingu, reklamie, biznesie i społeczeństwie, wywołanym przez trwający kryzys.

31.03.2020 | przeczytano: 654 razy

Agencja mediowa Spark Foundry – należąca do Publicis Groupe Polska - wygrała przetarg na obsługę mediową linii kaw Segafredo Selezione. Oznacza to rozszerzenie działań prowadzonych na rzecz tego klienta przez Publicis Groupe od 2019 roku, które dotychczas skoncentrowane były na performance marketingu i e-commerce.

16.03.2020 | przeczytano: 208 razy

W wyniku przeprowadzonego przetargu Vivus Finance, FinTech świadczący usługi pożyczkowe, ponownie zdecydował się na przedłużenie współpracy z agencją mediową Spark Foundry, należącą do Publicis Groupe.

10.03.2020 | przeczytano: 218 razy
Nowa kampania mediowa Oyakata

Wystartowała nowa kampania promująca dania i zupy instant OYAKATA − produkowane przez Ajinomoto Poland Sp. z o.o., która jest spółką japońskiej korporacji Ajinomoto Co., Inc. Jest to kampania obejmująca media o zasięgu ogólnopolskim. Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.

07.02.2020 | przeczytano: 504 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zmieniajmy na Dobre: kampania Publicis Groupe i Fundacja K.I.D.S.

Publicis Groupe i Fundacja K.I.D.S. połączyły siły, by wspólnie zmieniać doświadczenia małych pacjentów, ich rodziców oraz lekarzy dziecięcych szpitali w Polsce. Już dziś startuje świąteczna kampania charytatywna pod hasłem „Zmieniajmy na dobre”, której celem jest wprowadzenie do Centrum Zdrowia Dziecka zaawansowanego Systemu Zdalnej Opieki.

20.12.2019 | przeczytano: 394 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 745 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764