logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjal: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1406
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego

19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.

21.08.2019 | przeczytano: 91 razy
Canon z pięcioma nagrodami Eisa 2019

Najmniejszy pełnoklatkowy bezlusterkowiec EOS RP, obiektywy RF 28-70mm F2L USM, RF 50mm F 1.2L USM, RF 24-105mm F 4L IS USM i EF 600mm f/4L IS III USM to produkty nagrodzone w tegorocznym zestawieniu Europejskiego Stowarzyszenia Technik Audiowizualnych EISA. To jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień technologicznych przyznawane przez niezależnych ekspertów z 60 branżowych magazynów z 30 krajów. Stowarzyszenie rokrocznie wyróżnia najnowsze produkty, które łączą zaawansowane technologie, atrakcyjne funkcje oraz najlepszą w swojej klasie wydajność.

15.08.2019 | przeczytano: 288 razy
KGHM szuka Ambasadorów Polski

Wystartował organizowany przez KGHM Polska Miedź plebiscyt „Ambasador Polski”. Celem konkursu jest wyróżnienie Polaków, którzy na co dzień przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku naszego kraju na świecie.

10.08.2019 | przeczytano: 255 razy
Media Ikonos na targach festiwaldruku.pl

18 i 19 września 2019 w warszawskim Expo XXI będzie miała miejsce 11. Edycja Festiwal Druku. I tym razem nie zabraknie na nim materiałów do druku „made in Poland” z fabryki IKONOS.

07.08.2019 | przeczytano: 239 razy
Big data podkręca wyniki content marketingu

Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany - podaje GoodFirms w raporcie “How Businesses Use Content Marketing”. Czy wobec tego można poprawić coś, co teoretycznie już jest doskonałe? Okazuje się, że tak! Wystarczy wesprzeć to technologią ze świata martech - Big Data i analityką - bo przecież każdy król, potrzebuje swojej królowej.

06.08.2019 | przeczytano: 171 razy
Warsztaty fotograficzne z Marcinem Tyszką dla uczestników Infocus

Specjalna nagroda dla polskich uczestników międzynarodowego konkursu fotograficznego Huawei InFocus Awards. Każdy, kto zgłosi zdjęcie w konkursie i opublikuje na Instagramie lub Facebooku z hasztagiem #InFocusPL, będzie mógł powalczyć o udział w ekskluzywnych warsztatach fotograficznych.

05.08.2019 | przeczytano: 250 razy

Branża freelancingu nabrała rozpędu już nie tylko za granicą, ale także w naszym kraju. W tym roku bowiem wartość rodzimego rynku zwiększy się o ponad 1/6 i wyniesie prawie 10 mld zł. A liczba osób pracujących na nim wzrośnie o 1/8 do blisko 0,5 miliona pracowników. Co różni wolnych strzelców w Polsce i na świecie? Przed jakimi wyzwaniami stają? Na jakie stawki mogę liczyć? Pełen obraz krajowego rynku oraz globalne spojrzenie na freelancing prezentuje najnowszy raport Useme.eu.

05.08.2019 | przeczytano: 86 razy
Wakacje z PR: PR & marketing sportowy

W środę 7 sierpnia br. odbędzie się kolejne spotkanie w ramach bezpłatnych wydarzeń o public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Tym razem tematem wiodącym będzie marketing sportowy, a case studies przedstawią: PGE Skra Bełchatów, Szkoła Gortata oraz ERP Serwis. Spotkanie odbędzie się w Łodzi w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawczyniami wydarzeń są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Wstęp wolny.

02.08.2019 | przeczytano: 249 razy
Powered by emotions - Krajewska i Zięta w kampanii Alfa Romeo

Wyjątkowe osobowości się przyciągają – fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali zaproszeni przez Alfę Romeo do udziału w kampanii „Powered by emotions”, opowiadającej o sile emocji i prezentującej modele Giulia i Stelvio. To pierwszy tego typu lokalny projekt włoskiej marki.

01.08.2019 | przeczytano: 270 razy
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl

Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.

19.07.2019 | przeczytano: 292 razy
1 2 3
Strona 1/141 (artykułów: 1406)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764