logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sponsoring Insight: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

Ponad 525 tysięcy wyświetleń transmisji na platformach online odnotowały 4-miesieczne rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasa Games skupiające najlepszych graczy FIFA 23 w Polsce. Piąty sezon największego e-sportowego projektu na polskiej scenie FIFA stał pod znakiem atrakcyjnych zmian w formule rozgrywek oraz dynamicznie rosnących zasięgów w social mediach.

25.04.2023 | przeczytano: 469 razy
Rozszerzenie działalności klubu szansą na rekordową ekspozycję marki

Sposób działania Chemeko-System Gwardii Wrocław potwierdza tezę, że poszukując własnej drogi, warto podążać mniej utartym szlakiem. Wrocławski klub, występujący w siatkarskiej TAURON 1. Lidze, pod koniec zeszłego roku dość niespodziewanie zaangażował się w siatkówkę plażową. Udział w tegorocznych PKN ORLEN Mistrzostwach Polski przyniósł gwardzistom nie tylko wynik sportowy, ale też rekordową ekspozycję medialną.

02.11.2021 | przeczytano: 407 razy
Kto ogląda rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej?

Ponad 96% kibiców oglądających rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej to mężczyźni, najczęściej poniżej 25 roku życia, posiadający średnie wykształcenie, którzy w 87% przypadków regularnie grają w gry. W specjalnym raporcie „Badanie profilu kibica i wizerunku rozgrywek” przygotowanym przez Sponsoring Insight na zlecenie Polskiej Ligi Esportowej badano m.in. częstotliwość gry na komputerze, ocenę transmisji meczowych oraz rozpoznawalność sponsorów. Zaprezentowane wyniki pozwalają nie tylko lepiej poznać oczekiwania i preferencje kibiców, ale również ich zdanie na temat oglądanych rozgrywek. Ponadto analiza zachowań konsumenckich udowadnia, że fani doceniają wspieranie esportu przez sponsorów i chętniej korzystają z ich produktów. Kto zatem ogląda Polską Ligę Esportową?

03.06.2021 | przeczytano: 846 razy

PKO Bank Polski jako sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy w sezonie 2019/20 pojawił się w blisko 126 tys. publikacji i programów. Zapewniło to bankowi ekwiwalent reklamowy w wysokości przeszło 317,04 mln zł. To ponad trzykrotnie więcej niż w sezonie 2018/19, kiedy PKO Bank Polski współpracował z Ekstraklasą jako partner główny. Wówczas ekwiwalent reklamowy z tego tytułu wyniósł 95,5 mln zł.

29.09.2020 | przeczytano: 510 razy
94 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla PKO BP dzięki Ekstraklasie

Ekstraklasa wygenerowała dla PKO Banku Polskiego 94 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego w okresie lipiec-październik 2019 r. Przez 3,5 miesiąca od startu rozgrywek na temat sponsora tytularnego w kontekście najwyższej polskiej ligi piłkarskiej ukazało się ponad 37,7 tys. publikacji.

26.11.2019 | przeczytano: 910 razy
Powstaje Grupa Komunikacja+

Aż osiem spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach marketingu, które dotychczas współpracowały ze sobą przy ponad 100 projektach, połączyły się w Grupę Komunikacja+ (GK+). W ten sposób powstała Grupa składająca się z ponad 80 doradców specjalizujących się w PR, EB, digital marketingu, badaniach, kreacji, zakupie mediów i sponsoringu. Dzięki temu GK+ zapewni nowoczesną, kompleksową ofertę komunikacyjną skupioną na szybkich, mierzalnych efektach.

07.11.2019 | przeczytano: 865 razy
Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring sportowy

Sponsoring sportowy to już nie tylko forma reklamy, lecz także integralna część strategii komunikacji marketingowej. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że sponsoring pomaga angażować konsumentów, promuje markę i zwiększa sprzedaż. Obecnie w Polsce największy wpływ na wartość rynku sponsoringowego mają spółki z udziałem Skarbu Państwa, a zaangażowane są zwłaszcza branża energetyczna i paliwowa. Za blisko 1/3 łącznej wartości praw sponsoringowych w Polsce odpowiada piłka nożna, ale dużym zainteresowaniem sponsorów cieszą się też siatkówka i sporty motorowe.

14.10.2019 | przeczytano: 618 razy
Sponsoring sportu wart ponad 800 mln zł

Według szacunków zawartych w raporcie „Rynek sponsoringu sportowego 2017”, wydatki przedsiębiorstw w 2016 roku związane z zakupem praw sponsoringowych wyraźnie przekroczyły pułap 800 mln zł. Partnerem raportu jest Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group).

09.11.2017 | przeczytano: 838 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764