logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sport.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 137
 Najbardziej opiniotwórcze media: listopad 2024

Zwycięzcą listopadowego zestawienia IMM pt. Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce ponownie została „Rzeczpospolita” z wynikiem ponad 3,5 tys. cytowań. Tuż za nią plasuje się TVN24, osiągając ponad 3 tys. wzmianek w mediach. Podium zamyka „Gazeta Wyborcza”, na którą w ubiegłym miesiącu powoływano się 2,9 tys. razy.

02.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 1308 razy
RMF FM zatrudnia nowych dziennikarzy Faktów

RMF FM nie zwalnia tempa. Główna stacja Grupy RMF właśnie ogłosiła, że do redakcji Faktów RMF dołączyły cztery nowe osoby. Rozwój struktur, a co za tym idzie, talentów i możliwości, to część większej strategii Grupy RMF.

13.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 745 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: październik 2024

W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Dziennik awansował o jedną pozycję i zanotował ponad 4,7 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając ponad 4,1 tys. cytowań.

09.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1200 razy
To jest Sport.pl – nowy program sportowy Gazeta.pl 

„To jest Sport.pl” to nowy, dynamiczny format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny i były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych tematach sportowych z Polski i ze świata. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na piątek, 8 listopada br. 

07.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 234 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: lipiec 2024

Lipcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Gazeta Wyborcza. W minionym miesiącu redakcję cytowano przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu uplasowała się stacja TVN24, na informacje której powoływano się ponad 3,8 tys. razy, a podium zamyka Rzeczpospolita z zaledwie trzema wzmiankami mniej.

01.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 648 razy
Sport.pl finiszuje na igrzyskach olimpijskich

Podczas igrzysk serwis Sport.pl (Gazeta.pl / Grupa Agora) odwiedziło ponad 8 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 98,3 mln odsłon*. Z myślą o igrzyskach olimpijskich redakcja Sport.pl przygotowała dla czytelników nie tylko najświeższe sportowe informacje, ale i pogłębione, jakościowe treści w świetnie przyjętym przez czytelników Magazynie Sport.pl.  

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 327 razy
Nowe stanowiska i awanse w strukturze Gazeta.pl

Z początkiem sierpnia br. w strukturach redakcyjnych portalu Gazeta.pl (Grupa Agora) nastąpią kluczowe zmiany. Krzysztof Kardas obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego, a Piotr Mikołajczyk zostanie szefem redakcji serwisów. Zmiany w strukturze redakcji i odświeżona strategia contentowa mają na celu usprawnienie działalności portalu i podniesienie jakości publikowanych treści. 

30.07.2024 | Personalia | przeczytano: 336 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: czerwiec 2024

Czerwcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce po raz kolejny otwiera Onet. W ubiegłym miesiącu portal cytowano niemal 4,8 tys. razy. Na drugie miejsce awansuje Rzeczpospolita. Na dziennik powoływano się blisko 3,6 tys. razy. Ostatnie miejsce podium należy do TVN24 z liczbą niemal 3,5 tys. wzmianek.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1234 razy
Sport.pl i „Wyborcza” razem na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

Redakcje Sport.pl (Gazeta.pl) oraz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl połączą siły podczas XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, aby zapewnić czytelnikom i czytelniczkom jak najwięcej jakościowych, sportowych treści – zarówno w internecie, jak i na papierowych łamach dziennika.

25.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 317 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: maj 2024

W maju na czołowej pozycji zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów znajduje się Onet. W poprzednim miesiącu portal cytowano ponad 4 tys. razy. Na drugim miejscu plasuje się poprzedni lider zestawienia – TVN24 – z liczbą blisko 3,7 tys. wzmianek. Podium zamyka Rzeczpospolita – na informacje podawane przez dziennik powołano się niemal 3,5 tys. razy.

29.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1019 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 137)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764