logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3431
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku

W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.

27.03.2024 | przeczytano: 165 razy
Endorfina Events świętuje 15 urodziny

21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.

27.03.2024 | przeczytano: 180 razy
Cut The Mustard autorem kampanii Oclean z wykorzystaniem AI

Cut The Mustard autorem innowacyjnej, międzynarodowej kampanii sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem technologii AI. Kampania Oclean powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse. Zaangażowane do niej influencerów z pięciu krajów Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier.

26.03.2024 | przeczytano: 164 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ogilvy Polska z kampanią dla marki Nussbeisser

Nussbeisser i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie”. To pierwsze wspólne działanie dla marki, która dołączyła do portfolio agencji w 2023 i tym samym poszerzyła krąg marek Mondelēz  obsługiwanych przez Ogilvy Polska (Milka i Prince Polo). Kampania „Chrupnij Życie” ruszyła 18 marca br. i obejmuje działania TVC, digital oraz social media i materiały POSM.

22.03.2024 | przeczytano: 298 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Żuje się Dobrze - w kampanii Orbit

Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit może dać konsumentom chwilę dla siebie.

22.03.2024 | przeczytano: 334 razy
Polpharma i Scorbolamid stawiają na animację

Polpharma, polska firma farmaceutyczna specjalizująca się w produkcji leków i suplementów diety, stawia na nową strategię komunikacji opartą na treściach animowanych dla marki Scorbolamid.

21.03.2024 | przeczytano: 315 razy
Romet rusza z intensywną, wiosenną akcją promocyjną

ROMET rozpoczął nowy sezon rowerowy szeroką akcją promocyjną obejmującą radio, telewizję oraz Internet. Firma jest sponsorem konkursu „Rowerowa Wiosna z Radiem ZET”, w którym można wygrać rowery z przełomowej kolekcji ROMET. W pierwszym dniu wiosny, 21 marca, ambasadorka wraz z ekspertem będą natomiast rozkręcali wiosnę na rowerach elektrycznych ROMET w porannym programie Dzień Dobry TVN. Działania wizerunkowe ROMET będą prowadzone także w Internecie oraz na billboardach.

20.03.2024 | przeczytano: 246 razy
Reklama Link4 stworzona przez AI

LINK4 jest pierwszym w Polsce ubezpieczycielem, który reklamuje się wykorzystując spot w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję. W kampanii marketingowej, która ruszyła w połowie marca, ubezpieczyciel promuje polisy Smart Casco. Spot LINK4 stworzony przez AI będzie emitowany w serwisie YouTube i na profilach marki w mediach społecznościowych.

19.03.2024 | przeczytano: 302 razy
Iga Świątek w kampanii elektrycznego Porsche Macan

Po ogłoszonej w czerwcu 2023 współpracy Porsche Polska i liderki światowego rankingu WTA, przyszedł czas na pierwszą kampanię marketingową marki z udziałem Igi Świątek. Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” polska tenisistka promuje nową, elektryczną odsłonę bestsellerowego dla Porsche modelu Macan.

19.03.2024 | przeczytano: 281 razy
Moc gigabajtów, która przyciąga - w kampanii T-Mobile

Dobra oferta na kartę to taka, która przyciąga nowe możliwości. Dlatego w T-Mobile użytkownikom usług prepaid proponujemy nawet 5200 GB ekstra przez rok z ofertą GO! L za 45 zł co 30 dni plus 400 GB na początek! A wszystko to z opcją korzystania z błyskawicznej sieci 5G Bardziej. Właśnie ruszyła nowa odsłona kampanii promującej ofertę.

19.03.2024 | przeczytano: 199 razy
1 2 3
Strona 1/344 (artykułów: 3431)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764