logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3901
Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI

Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.

24.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 34 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha

Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.

20.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 328 razy
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie

11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów, projektantów wnętrz i miłośników wzornictwa, oferując im inspirującą przestrzeń do rozmów o estetyce, funkcji i tożsamości hiszpańskiego designu.

20.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 244 razy
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha

Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.

18.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 347 razy
Ciałozmienna – kampania odczarowuje temat ciała po ciąży

W Dzień Matki wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Ciałozmienna - nie odkładaj swojego ciała na później. Kampania porusza temat zmian w ciele kobiety po ciąży i porodzie. Kampania uderza w tabu, które wciąż towarzyszy kobietom po urodzeniu dziecka, i otwiera przestrzeń na edukację zdrowotną, wsparcie i normalizację zmian, które pomimo że są fizjologiczne, to często są też źródłem frustracji i wstydu. Projekt jest realizowany w modelu pro bono, przy współpracy z doświadczonymi zespołami kreatywnymi, komunikacyjnymi i badawczymi.

18.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 209 razy
Akademia e-marketingu - 13. edycja z rekordowym zainteresowaniem przedsiębiorców

Akademia e-marketingu, jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń edukacyjnych dla sektora MŚP w Polsce, już od 13 lat wspiera przedsiębiorców w zdobywaniu wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu internetowego. Wiosenna edycja 2025, która odbyła się w największych miastach Polski: Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Lublinie, Białymstoku i Poznaniu, zgromadziła ponad 2 500 uczestników z całej Polski, a w wielu lokalizacjach brakowało miejsc, co jednoznacznie potwierdza ogromne zainteresowanie inicjatywą.

16.06.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 214 razy
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię

Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 366 razy
DHL BOX 24/7. Łatwo przychodzi... kampania automatów paczkowych

DHL eCommerce Polska rozpoczął „rapującą” kampanię marketingową promującą automaty paczkowe DHL BOX 24/7, których w całej Polsce jest już blisko 6500. Działania łączą komunikację wizerunkową z atrakcyjnymi ofertami cenowymi w nowoczesny, humorystyczny sposób. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie konsumentów do wygodnego korzystania z tej formy dostawy, udowadniając przy tym, że użytkowanie DHL BOX 24/7 idealnie wpisuje się w rytm codziennego życia każdego z nas, przy czym „rytm” to w tej kampanii słowo klucz.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 238 razy
Owen Wilson ambasadorem Wolt. Polubi schabowe i pierogi?

Wolt po raz pierwszy angażuje ambasadora marki. Został nim Owen Wilson – amerykański aktor znany z takich produkcji jak „Loki”, „O północy w Paryżu” czy „Genialny klan”. Kampania z jego udziałem startuje w 25 krajach, a jej pierwszym rozdziałem jest promocja Wolt+, subskrypcji dzięki której użytkownicy zyskują darmową dostawę oraz dodatkowe zniżki z lokalnych restauracji i sklepów.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 228 razy
A pamiętasz jak? – wideocast Sport.pl

Należący do grupy Gazeta.pl serwis Sport.pl prezentuje nowy podcast – „A pamiętasz jak?”, czyli rozmowy o niezapomnianych wydarzeniach ze świata sportu, prowadzone przez Piotra Wesołowicza i Tomasza Pazdyka. Premiera pierwszego odcinka z udziałem Marcina Gortata została zaplanowana na piątek, 13 czerwca o godz. 20:00. Format na stałe pojawi się w ramówce jesienią. 

13.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 223 razy
1 2 3
Strona 1/391 (artykułów: 3901)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764