logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotlight Agency: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Friz promuje wody witaminowe Norush

Ekipa Holding w połączeniu ze Spotlight Agency wprowadza na rynek nową markę noRUSH w bardzo szybko rosnącej kategorii wód witaminowych. Krótkie składy, tylko naturalne składniki, ikoniczny design, wspierane kreatywną kampanią o codziennych bohaterach. Pierwszymi ambasadorami noRUSH zostali FRIZ i Julia Żugaj, którzy hasłem NO SPRÓBUJ! promują nowe napoje w kanałach społecznościowych. Działania marketingowe obejmują całą Polskę, a noRUSH już w tym tygodniu trafi w pierwszej kolejności do Żabki.

02.08.2023 | przeczytano: 1302 razy (komentarzy: 11)
Spotlight Agency podpisuje umowę z Sony Music Polska

Spotlight Agency, firma zarządzająca karierami największych twórców internetowych w Polsce, zawarła umowę wydawniczą z wytwórnią Sony Music Polska. Podpisana z Sony umowa jest kolejnym krokiem pozwalającym agencji rozbudować pierwszy w Polsce dział managementu muzycznego skierowany wyłącznie do influencerów, oferując twórcom internetowym nowe ścieżki kariery i dochodu.

25.07.2023 | przeczytano: 594 razy
Public Management rozszerza działalność na rynku

Pod nazwą Public Management Adam Bak stworzył agencję oferującą kompleksową obsługę komunikacyjną, promocyjną i marketingową. W zamyśle nazwa “Public Management” powstała, aby odzwierciedlić dwa kluczowe obszary działalności firmy, stając się metaforą mającą ukazać umiejętność skutecznego wpływania na interesariuszy obsługiwanych przez agencję marek.

13.07.2023 | przeczytano: 830 razy (komentarzy: 1)
Influencerki agencji Spotlight twarzami napoju Partino w sieci Biedronka

Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały topowe influencerki - Natalia “Natsu” Kaczmarczyk, Patrycja Mołczanow oraz Monika Kociołek. Za koordynację współpracy, koncepcję i produkcję materiałów foto i wideo oraz realizację świadczeń w ramach kampanii odpowiada Agencja Spotlight.

21.12.2022 | przeczytano: 1195 razy
Nowa osoba na pokładzie Spotlight Agency

Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami. 

11.08.2022 | przeczytano: 670 razy
Wakacje w rytmie „Shake” KFC

Hitem tegorocznego lata niezaprzeczalnie będzie shake. Wielbiciele tego napoju znajdą go w KFC w najpyszniejszych wariacjach smakowych sezonu w ofercie KFC Deluxe Shakes, a fani letnich bitów na pewno zachwycą się najnowszą piosenką „Shake” w wykonaniu Julii Żugaj. W ramach współpracy influencerki z marką powstał – inspirowany napojem z KFC – murowany przebój lata. Będzie można go usłyszeć podczas najbliższej trasy koncertowej artystki.

27.06.2022 | przeczytano: 1533 razy
Michał Bugno dołącza do zespołu Spotlight Agency

1 czerwca br., obejmując stanowisko Senior Products Managera, do zespołu Spotlight Agency dołączył Michał Bugno. Zajmie się opracowaniem i wdrożeniem programu licencyjnego oraz tworzeniem produktów z wizerunkami influencerów. Ze Spotlight współpracował już wcześniej jako zewnętrzny konsultant i współtwórca scenariuszy filmowych dla flagowego projektu agencji Team X.

01.06.2022 | przeczytano: 670 razy
Do zespołu Spotlight Agency dołącza kolejna osoba

1 kwietnia br. do zespołu Spotlight Agency dołączyła Angelika Płaska, obejmując stanowisko team leaderki Teamu X i senior influencer managerki. Angelika zdobywała swoje doświadczenie przy bezpośredniej pracy i obsłudze twórców w agencjach takich jak Lifetube czy Platinium Cast, a także po stronie klienta w firmach Miłość.co i Kanaste.

13.04.2022 | przeczytano: 958 razy
Cztery wzmocnienia agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers

Agencje Arskom Sport Brokers rozszerzają kadrę zespołu. Do drużyny dołączyli Kamil Lewandowski (Senior Account Executive), Karol Radzikowski (Sales Specialist), Karol Sobczyński (Product Specialist) oraz Szymon Wojda (Junior Account Executive).

16.11.2021 | przeczytano: 640 razy
XX Kongres Public Relations w Rzeszowie

Mija już prawie dwadzieścia lat odkąd w Rzeszowie narodził się projekt, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń i integracja branży PR. Kongres Profesjonalistów Public Relations na stałe wpisał się w kalendarz osób, dla których kluczowym wyzwaniem jest profesjonalne komunikowanie. Zapraszamy do Rzeszowa, gdzie w dniach 23-24 kwietnia eksperci oraz praktycy kolejny raz podzielą się swoją wiedzą.

07.01.2020 | przeczytano: 1864 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764