logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spotlight: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38
Otwórz, połóż, odpoczywaj... wielkanocna kampania Dan Cake

Tym razem marka ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność.

06.03.2024 | przeczytano: 293 razy
Międzynarodowy Konkurs Authors Spotlight

Wystartowała kolejna odsłona międzynarodowego konkursu dla twórców krótkich metraży, etiud fabularnych, dokumentalnych i animacji. W zeszłym roku do finałowej preselekcji zakwalifikowały się 164 filmy z wielu zakątków świata! W tym roku również czekamy na oryginalne i autorskie produkcje, które zostaną ocenione przez międzynarodowe jury.

05.08.2023 | przeczytano: 582 razy
Friz promuje wody witaminowe Norush

Ekipa Holding w połączeniu ze Spotlight Agency wprowadza na rynek nową markę noRUSH w bardzo szybko rosnącej kategorii wód witaminowych. Krótkie składy, tylko naturalne składniki, ikoniczny design, wspierane kreatywną kampanią o codziennych bohaterach. Pierwszymi ambasadorami noRUSH zostali FRIZ i Julia Żugaj, którzy hasłem NO SPRÓBUJ! promują nowe napoje w kanałach społecznościowych. Działania marketingowe obejmują całą Polskę, a noRUSH już w tym tygodniu trafi w pierwszej kolejności do Żabki.

02.08.2023 | przeczytano: 1244 razy (komentarzy: 11)
Spotlight Agency podpisuje umowę z Sony Music Polska

Spotlight Agency, firma zarządzająca karierami największych twórców internetowych w Polsce, zawarła umowę wydawniczą z wytwórnią Sony Music Polska. Podpisana z Sony umowa jest kolejnym krokiem pozwalającym agencji rozbudować pierwszy w Polsce dział managementu muzycznego skierowany wyłącznie do influencerów, oferując twórcom internetowym nowe ścieżki kariery i dochodu.

25.07.2023 | przeczytano: 579 razy
Public Management rozszerza działalność na rynku

Pod nazwą Public Management Adam Bak stworzył agencję oferującą kompleksową obsługę komunikacyjną, promocyjną i marketingową. W zamyśle nazwa “Public Management” powstała, aby odzwierciedlić dwa kluczowe obszary działalności firmy, stając się metaforą mającą ukazać umiejętność skutecznego wpływania na interesariuszy obsługiwanych przez agencję marek.

13.07.2023 | przeczytano: 777 razy (komentarzy: 1)
Stor9 rozbudowuje zespół Influencer Marketingu

W zespole Influencer Marketingu agencji Stor9 awansowała Izabela Józwowicz, a także dołączyły dwie nowe osoby: Marcelina Woźniak (Head Of Influencer Marketing) i Karol Wojciechowski (Influencer Marketing Creative). Rozbudowanie zespołu związane jest z poszerzaniem obsługi klientów Stor9 oraz rozwojem działań w obszarze influencer marketingu.

23.05.2023 | przeczytano: 769 razy
Ruszyła wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake

„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – pod takim hasłem marka zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.  

22.03.2023 | przeczytano: 654 razy
Shein stawia na cyfrowy druk termotransferowy

SHEIN, internetowy sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, wdraża do swojej produkcji metodę cyfrowego druku termotransferowego. Celem tego działania jest przyspieszenie wydajności drukowania i zmniejszenie negatywnego wpływu produkcji tekstyliów na środowisko. Firma przekształciła już ponad 50% produkcji druku z tradycyjnego na cyfrowy termotransferowy.

04.01.2023 | przeczytano: 1344 razy
Resideo z czteroma nagrodami dla kampanii Smart Boy 2 w międzynarodowych konkursach

Koniec roku to rozstrzygnięcia międzynarodowych konkursów komunikacyjnych, które przyniosły Resideo aż cztery nagrody:

  • Stevie Awards for Women in Business (złoto)
  • MarCom Awards (platyna)
  • Spotlight Awards (złoto)
  • Global Digital PR Awards („najlepsze wykorzystanie YouTube'a")

21.12.2022 | przeczytano: 720 razy
Influencerki agencji Spotlight twarzami napoju Partino w sieci Biedronka

Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały topowe influencerki - Natalia “Natsu” Kaczmarczyk, Patrycja Mołczanow oraz Monika Kociołek. Za koordynację współpracy, koncepcję i produkcję materiałów foto i wideo oraz realizację świadczeń w ramach kampanii odpowiada Agencja Spotlight.

21.12.2022 | przeczytano: 1180 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764