logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sprawdź Promile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Rekordowe wyniki kampanii z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha

Kampania edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” z rekordowymi wynikami: 16,8 mln zasięgu i 3,2 mln zaangażowania. Założeniem kampanii było wprowadzenie innowacyjnej formy komunikacji, aby dotrzeć z przekazem do jak najszerszego grona odbiorców i wywołać jak największe zaangażowanie.

29.11.2022 | przeczytano: 623 razy
Strefy EKO i Sprawdź Promile na Fest Festival w Chorzowie

Kompania Piwowarska z dwiema strefami: Sprawdź Promile i EKO marki Lech zawita na Fest Festival 2022 od 10 do 13 sierpnia w Parku Śląskim w Chorzowie. Strefy mają służyć promocji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i edukacji związanej z ochroną środowiska.

10.08.2022 | przeczytano: 701 razy
Portal abcalkoholu.pl z kompendium o piwie bezalkoholowym

Dostarczać konsumentom wiedzę z wiarygodnych źródeł, propagować pozytywne wzorce i pomagać w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie spożywania alkoholu – takie cele przyświecają twórcom serwisu www.abcalkoholu.pl. Portal został właśnie wzbogacony o pierwsze tego typu w Polsce kompendium wiedzy o piwie bezalkoholowym.

28.05.2020 | przeczytano: 679 razy
Rekordowe zaangażowanie w akcję „Sprawdź Promile”

Wakacje dobiegły końca, a wraz z nimi wiele imprez plenerowych. Mobilna strefa Kompanii Piwowarskiej – Sprawdź Promile – również zakończyła swoje tournée. Czas na podsumowania. Podczas 19. imprez strefa przyciągnęła prawie 250 tys. osób z czego ponad 100 tys. uczestników przebadało się alkomatem, a 40 tys. skorzystało z animacji z użyciem alkogogli i refleksomierza. Była to już piąta odsłona strefy.

26.09.2019 | przeczytano: 850 razy
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?Zobacz fotorelację

Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.

16.08.2019 | przeczytano: 1345 razy
Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival

Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.

18.07.2019 | przeczytano: 1964 razy
Dobre praktyki Kompanii Piwowarskiej ponownie w raporcie FOB

Forum Odpowiedzialnego Biznesu przygotowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W publikacji opracowanej przez FOB opisano ponad 1500 praktyk biznesowych. W raporcie znalazło się sześć długoletnich i cztery nowe praktyki Kompanii Piwowarskiej – dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa pracowników, wolontariatu pracowniczego, odpowiedzialnej konsumpcji oraz działań proekologicznych.

12.04.2019 | przeczytano: 931 razy
Złoty Spinacz dla Kompanii Piwowarskiej za program „Sprawdź Promile”

Cztery edycje, tysiące pokonanych kilometrów, 42 odwiedzone festiwale i imprezy masowe, 230 tysięcy osób, które sprawdziło swoją trzeźwość oraz kolejne 70 tysięcy, które skorzystało ze specjalnych animacji – to wyniki prowadzonego przez Kompanię Piwowarską programu „Sprawdź Promile”, które sprawiły, że został on uznany na najbardziej efektywną inicjatywę z obszaru public relations przez jury tegorocznej edycji konkursu „Złote Spinacze”. Wręczenie statuetek odbyło się 7 grudnia podczas uroczystej gali w Hotelu Sofitel w Warszawie.

21.12.2018 | przeczytano: 592 razy
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

11.12.2018 | przeczytano: 1740 razy
Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018

Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha zaprojektowanej przez Jerzego Owsiaka.

14.08.2018 | przeczytano: 1170 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764